Zarządca - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 24 sty 2024, 15:03

WItam, wspólnota/zarządca nie potrafił wypełnić wniosku i wpisał mi dziwne kwoty we wniosku oraz nie podał konta, jest to zarządca budynku, który jest odpowiedzialny za pobieranie opłat i przekazywanie dalej, do Zakładu Usług Komunalnych. Co zrobić w takim przypadku? Wezwać wnioskodawcę do uzupełnienia, dostarczenia dokumentów(jakich?)?
Nataliaxxx
Stażysta
Posty: 154
Od: 13 lip 2023, 9:58
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe


Napisano: 25 sty 2024, 10:04

Możesz wysłać pismo do zarządcy z prośbą o prawidłowe wypełnienie dokumentów. Mają taki obowiazek w myśl art. 7 ust. 1b u.d.m.
Możesz też zadzwonić do wnioskodawcy, aby jeszcze raz poszedł do zarządcy.
Możesz sama zadzwonić do zarzadcy i podpowiedzieć, jak prawidłowo wypełnić wniosek.
Mozesz oficjalnie wezwać wnioskodawcę do uzupełnienia w trybie art. 7 ust. 13 u.d.m. w terminie 14 dni i pouczyć, ze organ może odmówić przyznania dodatku mieszkaniowego w przypadku niedostarczenia wskazanych dokumentów w wyznaczonym terminie. Niech wnioskodawca dostarczy prawidłowo wypełniony wniosek przez zarządcę.
Możliwości jest duzo...
Pytasz jakich dokumentów... nie wiem co juz masz a czego nie masz... Na pewno jakiś dokument z rozpisanymi wydatkami ponoszonymi do wspólnoty, numer konta do przelewu dodatku.
Maxima
VIP
Posty: 3046
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x