zarządzenia i regulamin - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 14 maja 2021, 8:23

czy zatrudniając nowego pracownika na nowo utworzonym stanowisku pracy, muszę zrobić nowe zarządzenie +regulamin np.wynagradzania, organizacyjny? czy muszę go całego zrobić na nowo czy wystarczy tylko aneks do regulaminu? i czy wszyscy muszą się podpisać na tym aneksie(jeżeli może być)!?
moniag
Praktykant
Posty: 26
Od: 29 mar 2017, 9:11
Zajmuję się: księgowość, kadry


Napisano: 14 maja 2021, 8:57

Niezależnie od tego, czy to zmiana (aneksem/zarządzeniem zmieniającym), czy nowy regulamin, i tak wszyscy pracownicy muszą się z nim zapoznać i podpisać. Wygodniej więc jest zrobić nowy jako aktualizację, bo np. w organizacyjnym będzie trzeba zmienić pewnie w więcej niż jednym miejscu. W regulaminie wynagradzania pewnie macie tabelę z "widełkami" płac jako załącznik, więc można zmienić tylko ten załącznik. No i jak tworzycie nowe stanowisko to warto sprawdzić, czy nie musicie zrobić dla niego analizy ryzyka zawodowego (jakoś tak się to nazywa, to odnośnie BHP). Plus aktualizacja dokumentów dot. ochrony danych.
Paulinka z GOPSu
Starszy referent
Posty: 757
Od: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x