czy zatrudniając nowego pracownika na nowo utworzonym stanowisku pracy, muszę zrobić nowe zarządzenie +regulamin np.wynagradzania, organizacyjny? czy muszę go całego zrobić na nowo czy wystarczy tylko aneks do regulaminu? i czy wszyscy muszą się podpisać na tym aneksie(jeżeli może być)!?
Niezależnie od tego, czy to zmiana (aneksem/zarządzeniem zmieniającym), czy nowy regulamin, i tak wszyscy pracownicy muszą się z nim zapoznać i podpisać. Wygodniej więc jest zrobić nowy jako aktualizację, bo np. w organizacyjnym będzie trzeba zmienić pewnie w więcej niż jednym miejscu. W regulaminie wynagradzania pewnie macie tabelę z "widełkami" płac jako załącznik, więc można zmienić tylko ten załącznik. No i jak tworzycie nowe stanowisko to warto sprawdzić, czy nie musicie zrobić dla niego analizy ryzyka zawodowego (jakoś tak się to nazywa, to odnośnie BHP). Plus aktualizacja dokumentów dot. ochrony danych.