Napisano: 11 kwie 2012, 12:50
Kierownik ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, działając z upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy ............... na podstawie art. 65 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. 2000r. Nr 98 poz. 1071z późn. zm.) oraz art. 3 pkt 11, art. 50 ust. 2 i ust. 3 ustawy o świadczeniach rodzinnych z dnia 28 listopada 2003 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 992 z późn. zm.)
Zawiadamia
że przekazuje akta sprawy Pani ............, zam. obecnie ................., (poprzednio ..............) do realizacji zgodnie z ustawą o świadczeniach rodzinnych.
Uzasadnienie
Dnia ............... Pani ............. złożyła pisemną prośbę, o przesłanie dokumentów dotyczących świadczeń rodzinnych pobieranych w okresie zasiłkowy 2011/2012 do organu właściwego w związku z tym, że wraz z rodziną zamieszkuje już w miejscowości na terenie gminy ........... pod w/w adresem.
Zgodnie z treścią art. 3 pkt 11 ustawy o świadczeniach rodzinnych „organem właściwym – oznacza to wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce zamieszkania osoby (…) otrzymującej świadczenia rodzinne”.
Natomiast art. 50 ust. 2 i ust. 3 obliguje organ do przekazania dokumentacji dotyczącej osoby otrzymującej świadczenia rodzinne, który w skutek zmiany okoliczności sprawy stał się w stosunku do niej organem właściwy.
Ostatnie świadczenia rodzinne zostały wypłacone za miesiąc ........... 2012r. Od miesiąca ............. 2012r. wypłata świadczeń została wstrzymana.
W związku z powyższym, przekazujemy akta do organu właściwego.