a ja nie mogę usunąć zbioru!! jak to zrobić?? wgrałam poprawkę bo w poprzednim zbiorze miałam błędy. Teraz chce usunąć stary zbiór żeby utworzyć nowy i nie mogę!
a powiedzcie mi bo do dzisiaj jest termin sprawozdań, jak nie będzie dzisiaj kolejnej aktualizacji która może poprawi błędy, to czy wysyłacie zbiór z twardą walidacją czy nie
Maras pisze:a powiedzcie mi bo do dzisiaj jest termin sprawozdań, jak nie będzie dzisiaj kolejnej aktualizacji która może poprawi błędy, to czy wysyłacie zbiór z twardą walidacją czy nie
Ja w ogóle nie mogę wygenerować zbioru centralnego w SYGNITY. Przy kliknięciu w panel zbioru centralnego pojawia mi się komunikat: Wystąpił błąd systemu.
Wystąpił błąd systemu.
Stos wywołań okien: OknoGlowne>SS0008L
Parametry wywołania okna:
AppName=Ss_SR
FormName=SS0008L
OpenMode=MODIFY
WorkMode=NORMAL
ModelName=null
DatasetNames=[]
Params=[]
TempListId=null