Zbiory centralne problem

Wybrane tematy:
Komunikat w sprawie nowych wniosków 500+/ŚW/ŚR w CAS Wzory Decyzji 500+ jak rozpisujecie podatek z US? Jak usprawnić koordynację? Zwalić robotę na gminy... alimenty, od kiedy wyplata - dylematy odnośnie art 19 ust. 4 inspektor ds. świadczeń wychowawczych
MarBa
Referent
Posty: 225
Rejestracja: 04 kwie 2017, 14:42
Zajmuję się: SR, SW,DM
Kontakt:

Zbiory centralne problem

Post autor: MarBa »

Hej. Wykonałam dzisiaj zbiór centralny i po wczytaniu do CAS mam twarda walidację. Nie wiecie czy będzie jakaś dogrywka, poprawka? Zaznaczam ze mam juz tą wersję 2-10.7
Jotes
Praktykant
Posty: 47
Rejestracja: 11 gru 2015, 13:19
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: Zbiory centralne problem

Post autor: Jotes »

Jeżeli dotyczy to problemu z mailem (ja miałem taką twardą walidację) to jest już zrobiona poprawka. Dzisiaj po ponownym zrobieniu ZC poszło bez problemów.
nowa26
Referent
Posty: 416
Rejestracja: 09 mar 2018, 9:36
Zajmuję się: ŚW,FA,DS,KDR,CP
Kontakt:

Re: Zbiory centralne problem

Post autor: nowa26 »

U mnie w dalszym ciągu jest ten błąd i faktycznie dotyczy email!
mikaa
Stażysta
Posty: 182
Rejestracja: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW
Kontakt:

Re: Zbiory centralne problem

Post autor: mikaa »

Ja też mam ten sam problem ze ZC.
MarBa
Referent
Posty: 225
Rejestracja: 04 kwie 2017, 14:42
Zajmuję się: SR, SW,DM
Kontakt:

Re: Zbiory centralne problem

Post autor: MarBa »

U mnie w programie chodziło o PESEL ale jak sprawdziłam to ta osoba miała wpisany PESEL. Po wczytaniu do CAS wyskoczyła twarda walidacja plus informacja " należy skontaktować się z dostawcą aplikacji z której pochodzi zbiór centralny".....
mikaa
Stażysta
Posty: 182
Rejestracja: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW
Kontakt:

Re: Zbiory centralne problem

Post autor: mikaa »

Zrobiłam na nowo ZC i dalej nic ...twarda walidacja dotycząca e-mail.
nowa26
Referent
Posty: 416
Rejestracja: 09 mar 2018, 9:36
Zajmuję się: ŚW,FA,DS,KDR,CP
Kontakt:

Re: Zbiory centralne problem

Post autor: nowa26 »

HD przysłało takie rozwiązanie
Prosimy wykonać następujące czynności:

1. upewnić się, że został zainstalowany pakiet DPP001 dla wersji 2-10.7

2. uzupełnić adres e-mail osoby sporządzającej zbiór centralny (na oknie danych użytkownika)

3. ponownie wykonać zbiór centralny (przycisk ?Wykonaj zbiór?)

4. wyeksportować nowy plik XML ze zbioru (przycisk ?Eksport(XML)?)
Ale powiedzcie mi jak sprawdzić czy mam pakiet DPP001?
mikaa
Stażysta
Posty: 182
Rejestracja: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW
Kontakt:

Re: Zbiory centralne problem

Post autor: mikaa »

Zrobiłam według instrukcji, którą podała koleżanka powyżej i poszło. Chodziło o uzupełnienie maila w oknie użytkownika.
82gocha
Starszy referent
Posty: 977
Rejestracja: 04 gru 2014, 15:05
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: Zbiory centralne problem

Post autor: 82gocha »

mi tez wychodzi ten e-mail,uzupełniłam e-mail w liście użytkowników ale dalej wychodzi twarda walidacja, poradźcie coś proszę....
Jotes
Praktykant
Posty: 47
Rejestracja: 11 gru 2015, 13:19
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: Zbiory centralne problem

Post autor: Jotes »

mi tez wychodzi ten e-mail,uzupełniłam e-mail w liście użytkowników ale dalej wychodzi twarda walidacja, poradźcie coś proszę....
Zrób ponownie ZC i ten nowy wysyłaj
ODPOWIEDZ