Mam problem, aż wstyd się przyznać. W kwietniu wydałam decyzję o zmianie odpłatności za DPS. Teraz okazuje się, że niesłusznie dokonałam zmiany w części odpłatności ponoszonej przez petentkę, gdyż zmiana nie przekroczyła 10%. Moja wina, przez nieuwagę. Teraz chcę wyprostować sprawę i zmienić decyzję w której wyjaśnię całą sytuację.Zmiana decyzji będzie na korzyść petentki, która będzie płaciła troszkę mniej zaś niesłusznie pobraną kwotę chcemy jej zwrócić. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek? Jak napisać taką zmianę i ją uzasadnić?
u nas wyszedł taki babok na kontroli, kazali zmienić decyzje z uzasadnieniem, że zmaina dochodu nie przekroczyła 10% a nadpłata poszła na konto klienta
No właśnie dopatrzyła się kontrola i musimy zmienić decyzję. Gdybyśmy nie dokonali zmiany to kolejne decyzje o odpłatność byłyby źle sformułowane i powielałyby ten problem. Mam nadzieję, że powołanie się na art. 106 i zobowiązanie się do zwrócenia błędnie naliczonych należności wystarczy.