Witam. Asystenci co jaki czas robicie aktualizację planu pracy?Ja robiłam co miesiąc ale w niektórych rodzinach odeszłam od tego bo za dużo zadań wychodziło w między czasie. Teraz robię zadania do wykonania na następną wizytę. Myślicie, że tak może być?
#lucek1 miało być prawie na każdą wizytę.A są to proste zadania typu; umyj kuchenkę gazową, wyślij list, kup środki higieniczne, wyczyść dzieciom uszy, zapłać za śmieci itp. Zadania są warunkowane bieżącą sytuacją.
Co do nowego planu co 3 miesiące to czy nie jest to za często?Na jednym ze szkoleń były osoby, które tworzą stowarzyszenie zatrudniające asystentów i mówiły, że robią jeden plan na cały okres współpracy. A jak się pojawią nowe problemy to jest aktualizacja.
Jest to zalecenie odgórne od kierownictwa odnośnie takiej częstotliwości. Można to traktować jako aktualizację, zazwyczaj mocne/słabe strony nie zmieniają się, dodajemy/usuwamy niektóre działania do wykonania w zależności od potrzeb.