Aktywny samorząd - wynagrodzenie - Stare tematy

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]

Napisano: 21 lis 2012, 13:15

Jak wygląda u was wynagrodzenie za pracę w programie? Ja zajmowałam się cały czas PFRONem. Teraz z drugą osobą zajmujemy się rowniez aktywnym samorzadem.
Ja w sumie dzialam juz od czerwca - wnioski, procedury itd. Przyjmuje wnioski, kontaktuje sie z ludzmi, pisma, telefony, kontakt z PFRON, przygotowuje umowy, rozliczam... Druga osoba zajmuje sie sprawozdaniami, ksiegowoscia, no i przygotowywala wniosek o przystapienie do programu.
Nie mamy duzo wnioskow i w sumie nie bedzie to wielka kwota do podzialu. Do tej pory jednak nie dowiedzialam sie za ile pracuje.
Pieniadze dostanie ekspert, osoba ktora dwa razy byla na komisji rozpatrujacej wnioski, ja i kolezanka.
Jestem ciekawa jak wyglada podzial tych pieniedzy w innych pcpr.
~ASiia


Napisano: 21 lis 2012, 13:18

u nas wyglada bardzo ladnie..... dostane cale 0 zł. wszystko w ramach obowiazkow!!!!
~pcpr

Napisano: 21 lis 2012, 13:29

Zartujesz? Wspolczuje. Chyba nie mialabym motywacji by robic to za free. Ja to jestem ciekawa tylko czy bedzie sprawiedliwy ten podzial srodkow u mnie.
~ASiia

Napisano: 21 lis 2012, 13:31

A kto zabiera te 3 % obslugi u was?
~ASiia

Napisano: 21 lis 2012, 13:48

z racji potrzeb finansowych wiekszosc idzie na zakupy typu materialy biurowe, tonery itp. no i oczywiscie niezbedny wrecz ekspert :] a motywacji tez nie mam ale co to kogo obchodzi :)
~pcpr

Napisano: 04 lis 2015, 15:53

temat wracający jak bumerang.... jak wygląda u was sprawa z wynagrodzeniem za AS na dzień dzisiejszy?? bo u nas za "Bóg zapłać" niestety
pcprkolb

Napisano: 04 lis 2015, 16:05

A Siia, to Ty i tak szczęściara jesteś... Ja AS robię sama (Moduł I - w tym roku mało wniosków z racji ograniczenia z obszarami - tylko 16 wniosków, a Moduł II - 60 wniosków), poza tym: środki pomocnicze, przedmioty ortopedyczne (ok 650 wniosków), sprzęt rehabilitacyjny (ok 10 wniosków), wyrównywanie różnic między regionami (od tłumaczenia, jak wypełniać wnioski, poprzez przygotowanie dokumentacji do PFRON, uzupełnienia, odbiory, rozliczenia), uczestnictwo w Radzie społecznej ds osób niepełnosprawnych (miał to być dla mnie awans :cry: ) i jeszcze muszę przygotować roczne sprawozdania z realizacji Powiatowego Programu Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych - i to wszystko w ramach moich podstawowych działań.
PCPR

Napisano: 05 lis 2015, 13:23

co prawda jest zapis w programie że 5 % na obsługę ale kierownictwo uważa te pieniądze za całkiem nie złą formę załatania budżetu (np. zakup materiałów itp.) a nie dodatkowe wynagrodzenie za pracę. Mógłby pfron zapisać (tak aby docenić naszą pracę w AS), że przykładowo jakiś % z tych 5% musi być przeznaczony na wynagrodzenie dla pracownika :] no ale, kto o nas pomyśli....
pcpr

Napisano: 05 lis 2015, 14:43

Zdecydowanie zgadzam się z Tobą. Powinno to być jasno określone, że jakaś część powinna trafić do pracownika - OBOWIĄZKOWO!!!
PCPR

Napisano: 05 lis 2015, 20:58

PCPR pisze:Zdecydowanie zgadzam się z Tobą. Powinno to być jasno określone, że jakaś część powinna trafić do pracownika - OBOWIĄZKOWO!!!
pcpr pisze:co prawda jest zapis w programie że 5 % na obsługę ale kierownictwo uważa te pieniądze za całkiem nie złą formę załatania budżetu (np. zakup materiałów itp.) a nie dodatkowe wynagrodzenie za pracę. Mógłby pfron zapisać (tak aby docenić naszą pracę w AS), że przykładowo jakiś % z tych 5% musi być przeznaczony na wynagrodzenie dla pracownika :] no ale, kto o nas pomyśli....
Zgadzam się z Wami w 100%, PFRON powinien dokładniej wskazać na co maja iść pieniądze z obsługi, a także kontrola powinna dotyczyć się tego na co te pieniądze są wydawane. Sprawa tyczy się również pieniędzy na ewaluację i promocję.

U mnie z obsługi jest ok. 18 tysięcy (z całego roku) + pieniądze z ewaluacji i promocji. Kierowniczka pismami do dyrektora wywalczyła w roku ubiegłym nagrody dla pracowników (po 2 tysiące na głowę),w tym roku również dostaliśmy po 2 tysiące (brutto). Reszta idzie na materiały biurowe, wyposażenie pokoi (szafy, krzesła, komputery), remonty (i to w całym budynku). Z ewaluacji pieniądze idą również na materiały biurowe; z promocji częściowo na ogłoszenia w prasie, reszta chyba tez na materiały biurowe.

Co do podziału obowiązków, są dwie osoby (+ 2 stażystów), jedna robi SKRT (20wniosków - 12 umów), ortopedyczne (pewnie będzie na koniec roku z 1800 wniosków) i sprzęt rehab. (40-50 wniosków i tyle samo umów), AS-ocena merytoryczna, przygotowanie umów i ich rozliczanie, promocja i ewaluacja, kontrola, kontakt z ekspertem (w tym roku moduł I ok. 30 wniosków, moduł II ok. 100 wniosków i umów); druga osoba (kierownik): WTZ, turnusy (tylko dzieci ok 110 wniosków), bariery (100 wniosków), AS- ocena formalna, sprawozdania z AS i PFRON i wszystko inne co robi kierownik. Mieliśmy troje pracowników (ta 3 była zatrudniona z projektu EFS i robiła trochę rzeczy z zadań PFRONu, ale projekt się skończył i zostaliśmy we dwoje). Uważam, że mamy za dużo obowiązków, nie można się skupić a tu przecież wszędzie chodzi o liczenie pieniędzy, łatwo się pomylić, ale co tam dyrekcja nie widzi problemu, mam nadzieje, że nam w przyszłym roku zatrudnią kogoś :)
Tomasz1981
Awatar użytkownika
Inspektor
Posty: 2095
Od: 30 paź 2015, 14:05
Zajmuję się: REHABILITACJA SPOŁECZNA


  
Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x