błąd urzędnika - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 30 maja 2022, 11:59

zamówiłam karty, nie popatrzyłam na drugie imię dziecka w danych PESEL bo Pani wskazała mi błędne i wyszło przy wydawaniu, zamówiłam drugi raz tylko czy ja nie powinnam przyjąć drugi wniosek na to dziecko z prawidłowymi danymi, bo jak wykaże w dokumentach że zamówiłam drugi raz?
Kasiagrodz111
Stażysta
Posty: 63
Od: 19 lut 2020, 14:52
Zajmuję się: św, kdr


Napisano: 30 maja 2022, 12:59

Należy anulować kartę z błędnym imieniem z powodu błędu wnioskodawcy (rodzic błędnie wpisał drugie imię na wniosku) a następnie wybierz "popraw dane karty i zamów ponownie" - tam wpiszesz prawidłowe dane i ponownie zamówisz kartę. Wniosek przyjmujemy tylko, gdy na nowo od początku kogoś wprowadzamy. Nie wiem w jakiej formie dokonałaś ponownego zamówienia? Jako nowy wniosek? Czy jako popraw dane?

Pozdrawiam
aczylok
Stażysta
Posty: 86
Od: 27 kwie 2022, 11:11
Zajmuję się: KDR

Napisano: 13 cze 2022, 12:27

drugi wniosek moim zdaniem niepotrzebny (choć na upartego mogłoby być jako "zmiana danych na karcie" ale po co ;) ), ewentualne pismo-oświadczenie od Pani mogłoby być i to dorzucić do tamtego wniosku.
rikli
Referent
Posty: 400
Od: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x