zamówiłam karty, nie popatrzyłam na drugie imię dziecka w danych PESEL bo Pani wskazała mi błędne i wyszło przy wydawaniu, zamówiłam drugi raz tylko czy ja nie powinnam przyjąć drugi wniosek na to dziecko z prawidłowymi danymi, bo jak wykaże w dokumentach że zamówiłam drugi raz?
Należy anulować kartę z błędnym imieniem z powodu błędu wnioskodawcy (rodzic błędnie wpisał drugie imię na wniosku) a następnie wybierz "popraw dane karty i zamów ponownie" - tam wpiszesz prawidłowe dane i ponownie zamówisz kartę. Wniosek przyjmujemy tylko, gdy na nowo od początku kogoś wprowadzamy. Nie wiem w jakiej formie dokonałaś ponownego zamówienia? Jako nowy wniosek? Czy jako popraw dane?
drugi wniosek moim zdaniem niepotrzebny (choć na upartego mogłoby być jako "zmiana danych na karcie" ale po co ), ewentualne pismo-oświadczenie od Pani mogłoby być i to dorzucić do tamtego wniosku.