karta niewyprodukowana - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 30 maja 2022, 11:32

Dziś odebrałam KDR ale w systemie widnieją dwie karty, że nie zostały wyprodukowane???? Nie wiem, czy to jest jakiś błśd systemu? Czy na nowo złożyć zamówienie czy czekać aż je wyprodukują? Nie mam nawet numeru telefonu gdzie można cos takiego zgłosić....
iza83
Stażysta
Posty: 81
Od: 20 paź 2020, 7:29
Zajmuję się: DM


Napisano: 30 maja 2022, 12:02

Trzeba zgłosić reklamację ilościową w zakładce "odbiór przesyłki". dalszą ścieżkę wskaże komunikat, który pojawi się po takowym zgłoszeniu
ResiKDR
Stażysta
Posty: 141
Od: 11 sie 2020, 13:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 30 maja 2022, 13:02

Ja tych niewyprodukowanych nie miałam ujętych w wykazie przesłanych kart, więc ilościowo nie miałam co zgłaszać. Wszystkie niewyprodukowane zamówiłam ponownie, czy dobrze - nie wiem, okaże się :lol:
aczylok
Stażysta
Posty: 86
Od: 27 kwie 2022, 11:11
Zajmuję się: KDR

Napisano: 30 maja 2022, 13:10

ja nie mam jak poprawić, bo zrobił się wniosek z kartami do wydania
co teraz zrobić?
marzenasaw
Referent
Posty: 415
Od: 11 wrz 2019, 19:56
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 01 cze 2022, 13:11

wyszukać karty w zarządzaniu kartami i kliknąć "popraw dane karty" i ponownie zamówić
ResiKDR
Stażysta
Posty: 141
Od: 11 sie 2020, 13:25
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x