Na początku kwietnia wydawałyśmy kilka decyzji, które miały w uzasadnieniu zapis "Sposób realizacji wypłaty w formie gotówkowej". Dopatrzyłyśmy się z kierownikiem, że brakuje nazwy banku i kolejne decyzje były wydawane z zapisem ""Sposób realizacji wypłaty w formie gotówkowej w kasie banku XXX". Wspólnie z kierownikiem stwierdziliśmy, że jak będzie więcej czasu to wydamy postanowienie prostujące ten zapis. Teraz chciałabym to poprawić i z tego co widzę to mogę powołać się na 2 artykuły z kpa: art. 111 i art. 113 kpa. Tylko, że art. 111 mówi o tym, że uzupełnić decyzję można w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji (a minęły już 4 miesiące) a art. 113 mówi o tym, że można w drodze postanowienia prostować błędy pisarskie i inne oczywiste omyłki, ale czy na to mogę się powołać?
Jeśli ktoś miał taką lub podobną sytuację albo wie jak to ogarnąć to proszę o podpowiedź

Z góry dziękuję
