Błedne dane na Karcie z winy wnioskodawcy - pomocy - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 29 cze 2018, 10:09

Dziś odebrałam Karty i okazało się, że jeden z wnioskodawców pomylił we wniosku nazwisko dziecka, które ja za nim błędnie wprowadziłam do systemu. :geek:
Karta jest już anulowana, jednak czy mogłabym prosić o pomoc w dokonaniu korekty danych na Karcie i zamówieniu jej ponownie? Byłabym wdzięczna za instrukcję krok po kroku co dalej, gdyż KDR jest u nas bardzo sporadycznie.
p1r2
Praktykant
Posty: 25
Od: 12 lip 2017, 9:35
Zajmuję się: ŚR/ŚW/KDR


Napisano: 29 cze 2018, 11:14

Poniżej pełny opis co zrobić w przypadku zamówienia na błędną kartę.

Jeżeli błąd popełniono w jednej z następujących danych to kartę (tradycyjną i elektroniczną) należy ANULOWAĆ: imię pierwsze, imię drugie, nazwisko, data urodzenia, termin ważności, pesel, numer dokumentu tożsamości. Jeżeli błąd popełniono w jednej z poniższych danych to kartę (elektroniczną) należy ZAKTUALIZOWAĆ: numer telefonu, adres e-mail, lista osób uprawnionych do wizualizacji karty. Poniżej znajduje się opis jak dokonać anulowania lub aktualizacji karty w zależności od potrzeby.

Jeżeli kartę chcemy ANULOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Anuluj kartę" z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy następnie znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed złożeniem nowego zamówienie. Anulowanie zawsze dotyczy zarówno karty tradycyjnej i elektronicznej tj. zawsze trzeba anulować obydwie formy jednocześnie.

Jeżeli kartę chcemy ZAKTUALIZOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na nowy numer telefonu. Numer karty i dane na niej zawarte nie ulegną zmianie, aktualizacja nie dotyczy bowiem karty tradycyjnej.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 29 cze 2018, 11:42

dziękuję bardzo za pomoc! naprawione ;)
p1r2
Praktykant
Posty: 25
Od: 12 lip 2017, 9:35
Zajmuję się: ŚR/ŚW/KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x