źle złożony wniosek elektroniczy - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 28 cze 2018, 9:42

Co mam zrobić z wnioskiem, który złożyła mi osoba elektronicznie i we wniosku jest tylko wnioskodawca bez członków rodziny i bez załączników
ebk
Stażysta
Posty: 113
Od: 01 cze 2017, 12:38
Zajmuję się: Pracownik socjalny


Napisano: 28 cze 2018, 9:49

Wysłać wezwanie do uzupełnienia braków formalnych. Lub jeśli są Państwo w stanie od razu to stwierdzić to wydać decyzję odmowną.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 28 cze 2018, 10:59

Dzięki Herka. Zadzwoniłam do tej osoby i ustaliłam, ze rodzina liczy 6 osób tylko osoba stwierdziła "że coś musiała źle kliknąć". Tylko mam jeszcze pytanie, czy jeśli osoba przyjdzie uzupełni wniosek to czy da się ten elektronicznie uzupełnić, czy mogę go edytować?
ebk
Stażysta
Posty: 113
Od: 01 cze 2017, 12:38
Zajmuję się: Pracownik socjalny

Napisano: 28 cze 2018, 12:28

ebk pisze:Dzięki Herka. Zadzwoniłam do tej osoby i ustaliłam, ze rodzina liczy 6 osób tylko osoba stwierdziła "że coś musiała źle kliknąć". Tylko mam jeszcze pytanie, czy jeśli osoba przyjdzie uzupełni wniosek to czy da się ten elektronicznie uzupełnić, czy mogę go edytować?
Nie pierwszy i ostatni taki przypadek, wszystko jest przecież robione tak user friendly :lol: Też tak miałem 1,5 godziny rodzina spędziła na wypełnianiem wniosku i doszła tylko jedna osoba, można edytować elektroniczny wniosek i dodać osoby. Wniosek pisemny uzupełnili, bo kto ma czas na doświadczenia na żywym organizmie :roll:
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 28 cze 2018, 13:16

Ogólnie z punktu widzenia systemu wniosek elektroniczny można edytować, ale nie jest to w opisanym przez Panią zakresie zgodne z prawem. Skoro osoba wypełniła, wysłała i podpisała elektronicznie takie wniosek to nie można edytować sobie na nim liczby członków rodziny. Proponuję ten błędny wniosek rozpatrzyć z wynikiem 'brak rozpatrzenia' i sprawę zamknąć. Nowy wniosek niech rodzina złożyć poprawnie albo elektronicznie albo papierowo.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x