Błedne dane na karcie - zmiana danych - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 18 gru 2017, 11:03

Pomóżcie proszę, wystaiwłam kartę z błędnymi danymi. Anulowałam karę tą z błędnymi danymi i teraz nie wiem jak zmienić dane osoby, żeby wysłać ponownie zamówienie na kartę.
madzia100
Stażysta
Posty: 82
Od: 31 mar 2017, 13:25
Zajmuję się: ŚR SW FA


Napisano: 18 gru 2017, 13:40

nikt z was nie miał takiego przypadku, że błędnie wydał kartę z błędnymi danymi.
madzia100
Stażysta
Posty: 82
Od: 31 mar 2017, 13:25
Zajmuję się: ŚR SW FA

Napisano: 19 gru 2017, 0:39

Wchodzisz w zarządzenie kartami i tam była edycja o i le dobrze pamiętam
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 20 gru 2017, 16:23

wchodzisz na karty, zarządzanie kartami, zamów ponownie i z tego poziomu możesz poprawić dane i ponownie wysłać zamówienie do producenta
szara
Praktykant
Posty: 1
Od: 26 maja 2017, 15:03
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 28 gru 2017, 15:05

A jak się ponownie zamawia kartę, bo wcześniejszą wydało się z błędnymi danymi to są jakieś koszty realizacji ustawy przez gminę z tego tytułu, że wydało się nową kartę już z poprawnymi danymi?
5-10-15
Praktykant
Posty: 38
Od: 22 mar 2017, 11:53
Zajmuję się: ŚW



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem