Kochani! Pomocy!
Pierwszy raz mi wpłynął wniosek elektroniczny o wydanie karty, jednak ma on błędy. Pani zawnioskowała o karty dla siebie i dzieci. Podała we wniosku 5 dzieci z czego troje z nich było na utrzymaniu a dwoje studiuje. W systemie zaznaczyło mi że wniosek jest tylko dla rodziców i zasygnalizowało błąd biznesowy o braku możliwości przyznania karty dla tej dwójki dzieci. I teraz nie wiem, podejrzewam, że kobieta się pomyliła i chcę do niej zadzwonić i jej wyjaśnić jak sprawa wygląda i teraz pytanie czy jeśli ona mi oświadczyłaby np. że nie chce tej karty dla tej dwójki dzieci tylko dla siebie i męża to jak mam to zrobić? Poprawić wniosek w systemie czy ona musi mi papierowo go poprawić na nowo? No bo jak się nie zgodzi na to wtedy będę musiała wydać odmowę a szczerze mówiąc wolałabym tego uniknąć