OCZYWIŚCIE Z ZAWIADOMIENIEM A NIE ZAŚWIADCZENIEM. PRZEPRASZAMmagdalena30 pisze: ↑20 wrz 2024, 8:39Zostało wysłane zawiadomienie do klienta o odmowie przyznania świadczenia w formie bonu energetycznego. Okazało się jednkaże, ze klient został źle przeliczony i otrzyma świadczenie "złotówka za złotówkę". Macie pomysły co zrobić z zaświadczeniem?
to było tylko zawiadomienie, że może zapoznać się z aktami i zgłosić uwagimagdalena30 pisze: ↑20 wrz 2024, 9:10OCZYWIŚCIE Z ZAWIADOMIENIEM A NIE ZAŚWIADCZENIEM. PRZEPRASZAMmagdalena30 pisze: ↑20 wrz 2024, 8:39Zostało wysłane zawiadomienie do klienta o odmowie przyznania świadczenia w formie bonu energetycznego. Okazało się jednkaże, ze klient został źle przeliczony i otrzyma świadczenie "złotówka za złotówkę". Macie pomysły co zrobić z zaświadczeniem?
tak, w treści zawiadomienia jest napisane iż Klient dostanie odmowe. Ale okazuje się ze bedzie jednak świadczenie przyznaneCerkiewne pisze: ↑20 wrz 2024, 9:26to było tylko zawiadomienie, że może zapoznać się z aktami i zgłosić uwagimagdalena30 pisze: ↑20 wrz 2024, 9:10OCZYWIŚCIE Z ZAWIADOMIENIEM A NIE ZAŚWIADCZENIEM. PRZEPRASZAMmagdalena30 pisze: ↑20 wrz 2024, 8:39Zostało wysłane zawiadomienie do klienta o odmowie przyznania świadczenia w formie bonu energetycznego. Okazało się jednkaże, ze klient został źle przeliczony i otrzyma świadczenie "złotówka za złotówkę". Macie pomysły co zrobić z zaświadczeniem?