brak powiadomienia email do wyslania w rejestrze powiadomien - Dobry Start (300+)

  
Strona 1 z 6    [ Posty: 52 ]

Napisano: 05 lip 2018, 9:29

zatwierdzialam informacje i nie mam w rejestrze email przygotowanej informacji do wyslania ma ktos tez taki problem
gopsosk
Referent
Posty: 330
Od: 20 mar 2017, 16:01
Zajmuję się: FA,Św, Śr,


Napisano: 05 lip 2018, 9:53

mam to samo ... sygnity
ew@1
Referent
Posty: 483
Od: 09 mar 2017, 9:50
Zajmuję się: ŚW,FA, 500+

Napisano: 05 lip 2018, 9:54

tak sygnity
gopsosk
Referent
Posty: 330
Od: 20 mar 2017, 16:01
Zajmuję się: FA,Św, Śr,

Napisano: 05 lip 2018, 10:02

wybieram "wysłane? a w statusie pokazują mi się przygotowane i wyslane ... nic z tego nie rozumiem
Czy ktoś to ogarnia bo nie wiem wreszcie co wyslane a co nie...
Przychodzą ludzie i mówią że dostali informacje a ja ich nie wysyłałam ...?
ew@1
Referent
Posty: 483
Od: 09 mar 2017, 9:50
Zajmuję się: ŚW,FA, 500+

Napisano: 05 lip 2018, 10:17

Ja zatwierdziłam decyzję dałam w rejestrze powiadomień wyślij i miałam status do wysłania, potem do zniknęło. Jak daję pokaż wysłane to nic nie ma. Nie wiem co jest nie tak. Pomocy
ebk
Stażysta
Posty: 113
Od: 01 cze 2017, 12:38
Zajmuję się: Pracownik socjalny

Napisano: 05 lip 2018, 10:37

ebk - mam dokładnie jak Ty ... i wiem, że ta osoba nie dostała informacji o ustalonym prawie do 300zl mimo to że wczoraj ją wysyłałam
ew@1
Referent
Posty: 483
Od: 09 mar 2017, 9:50
Zajmuję się: ŚW,FA, 500+

Napisano: 05 lip 2018, 10:43

u nas też tak samo osoba nie otrzymała informacji o przyznaniu świadczenia. :cry:
justa1984
Praktykant
Posty: 15
Od: 15 mar 2018, 10:09
Zajmuję się: referent

Napisano: 05 lip 2018, 12:57

A czy orientujecie się jak jest w Minerwie?
Zatwierdziłyśmy wiadomość i dałyśmy wyślij maila, to było rano, a do tej pory osoba nie otrzymała tego maila.
Czy gdzieś w programie jest możliwość sprawdzenia czy wiadomość została wysłana i wydrukowania informacji o tym że wiadomość wysłano?
Nie popełnia błędu tylko ten, kto nic nie robi.
paulina124
Referent
Posty: 314
Od: 05 kwie 2016, 18:53
Zajmuję się: ŚW/FA

Napisano: 05 lip 2018, 13:08

Sprawdźcie czy osoby mają zgody na informowanie, u nas też była taka sytuacja. Trzeb wejść na wszystkie decyzje, operacje i wyślij email, powinno wyskoczyć powiadomienie, że nie ma zgody.
Młodypracownik
Starszy referent
Posty: 615
Od: 22 mar 2017, 10:15
Zajmuję się: ŚR/FA/KDR/CP/Dodatki energetyczne

Napisano: 05 lip 2018, 13:41

zgody są do wszystkiego ...
ew@1
Referent
Posty: 483
Od: 09 mar 2017, 9:50
Zajmuję się: ŚW,FA, 500+



  
Strona 1 z 6    [ Posty: 52 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x