brak powiadomienia email do wyslania w rejestrze powiadomien - Dobry Start (300+)

  
Strona 3 z 6    [ Posty: 52 ]

Napisano: 06 lip 2018, 10:53

to nie wina programu
macie żle ustawiony program
wejdźcie w administracje
usługi
konfiguracja usług
i sprawdź połączenie
my jak robiliśmy sms w 2016 r. żeby zagrało 2 dni pracy nie było dobrego połączenie bo jboss bo coś tam
poszło informatyk dał rade
ale zabawy było
nie da się tego zrobić tylko aktualizacją trzeba to skonfigurować
jasiak
VIP
Posty: 3464
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR


Napisano: 06 lip 2018, 11:01

ok - ale inne powiadomienia idą tak jak wyżej pisałam "Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż złożony przez Państwa wniosek przeszedł pozytywnie proces weryfikacji poprawności i kompletności dokumentów. Wniosek został przekazany do podjęcia decyzji. Poinformujemy Państwa o podjęciu decyzji." - to wysyła się

tylko informacja o przyznaniu nie chce ...automatycznie generuje się, robisz "wyślij" zmienia się status "do wysłania", osoba tej informacji jednak nie dostaje (koleżanka sprawdza pocztę i nic nie ma) a informacja znika z rejestru

?
ew@1
Referent
Posty: 495
Od: 09 mar 2017, 9:50
Zajmuję się: ŚW,FA, 500+

Napisano: 06 lip 2018, 11:04

u nas tak samo w ustawieniach mamy wszystko ustawione, sprawdz polaczenie: urychomiony, wiec gdzie jest problem
gopsosk
Referent
Posty: 330
Od: 20 mar 2017, 16:01
Zajmuję się: FA,Św, Śr,

Napisano: 06 lip 2018, 11:07

hmmm a wkonfiguracji powiadomień macie zatwierdzenie decyzji - email ptaszek a sms bez ptaszka ?
jasiak
VIP
Posty: 3464
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 06 lip 2018, 11:08

zatwierdzenie decyzji o przyzaniu świadczenia dobry start mam ptaszka przy email a przy sms pusto
bo u mnie idzie wszystko
skoro inne idą powiadomienia to może tu coś
jasiak
VIP
Posty: 3464
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 06 lip 2018, 11:22

jasiak pisze:hmmm a wkonfiguracji powiadomień macie zatwierdzenie decyzji - email ptaszek a sms bez ptaszka ?
tak - jest ptaszek
mam ptaszki przy wszystkich usługach email - sms nie bo mam w licencji
ew@1
Referent
Posty: 495
Od: 09 mar 2017, 9:50
Zajmuję się: ŚW,FA, 500+

Napisano: 06 lip 2018, 11:40

ew@1 pisze:
jasiak pisze:hmmm a wkonfiguracji powiadomień macie zatwierdzenie decyzji - email ptaszek a sms bez ptaszka ?
tak - jest ptaszek
mam ptaszki przy wszystkich usługach email - sms nie bo mam w licencji
ale odznacz przy sms nie wiem czy ma to wpływ ale u mnie tak jest wszędzie ptaszki tylko ptaka nie ma przy sms zatwierdzenie decyzji i u mnie działa
jasiak
VIP
Posty: 3464
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 06 lip 2018, 11:41

tak było w instrukcji z sygnity
jasiak
VIP
Posty: 3464
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 06 lip 2018, 11:52

mamy wszedzie przy email przy sms nie i nie dziala
gopsosk
Referent
Posty: 330
Od: 20 mar 2017, 16:01
Zajmuję się: FA,Św, Śr,

Napisano: 06 lip 2018, 13:22

gopsosk pisze:mamy wszedzie przy email przy sms nie i nie dziala
szkoda czasu bierz swojego informatyka i dzwońcie do sygnity
szkoda czasu
jasiak
VIP
Posty: 3464
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR



  
Strona 3 z 6    [ Posty: 52 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x