brak powiadomienia email do wyslania w rejestrze powiadomien - Dobry Start (300+)

  
Strona 4 z 6    [ Posty: 52 ]

Napisano: 06 lip 2018, 15:29

Wszystkie informacje możemy wysyłać oprócz tej ostatecznej dotyczącej przyznania świadczenia. Figuruje jako wysyłane po czym znika i nie ma tej informacji w wysłanych. Mamy potwierdzenie, że maile nie dochodzą. "Fatalny Start". A z Sygnity kontakt telefoniczny niemożliwy. Wysłane info na helpdesk, czekamy
agawa
Referent
Posty: 221
Od: 16 gru 2016, 13:04
Zajmuję się: świadczenie wychowawcze, refundacja podatku VAT


Napisano: 06 lip 2018, 17:28

Czy to wasza pierwsza usługa e-mail w sygnity? Jeśli tak to musicie zainstalować plik EmailService_v 1.1.0, który można pobrać na serwerze i w trakcie instalacji ustawić odpowiedni adres e-mail z jakiego ma to wysyłać, hasło tego e-maila, oraz adres serwera smtp.
zochi
Stażysta
Posty: 116
Od: 05 gru 2017, 14:56
Zajmuję się: ŚW/DM/DE/KDR

Napisano: 09 lip 2018, 8:46

Już wiem. U mnie był problem taki że była zbyt długa wiadomość, musiałam ją trochę skrócić. :lol: :lol:
justa1984
Praktykant
Posty: 15
Od: 15 mar 2018, 10:09
Zajmuję się: referent

Napisano: 09 lip 2018, 11:02

a ja zauważyłem, że raz e-mail'e idą do klienta a raz nie, nie wiem czym to jest spowodowane
św-pomoc
Referent
Posty: 252
Od: 17 wrz 2017, 17:59
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 09 lip 2018, 12:40

rachela pisze:U nas jest dokładnie taki sam cyrk. Mejl wysłany zniknął z rejestru powiadomień a do adresata nie dotarł. (Sygnity)
i jak udało się cos zrobic?
karolina09
Podinspektor
Posty: 1048
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW

Napisano: 09 lip 2018, 12:54

w rejestrze powiadomien wysłałam i znikneły dane. jak odhacze "pokaz wysłane" to pokazuje tą osobę: STatus "wysłane-potwierdzone", a wiem, że ta osoba nie dostała emaial żadengo od nas, nawet dostalismy takeigo zwrotnego maila " This message was created automatically by mail delivery software.A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:"
karolina09
Podinspektor
Posty: 1048
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW

Napisano: 09 lip 2018, 13:00

zochi pisze:Czy to wasza pierwsza usługa e-mail w sygnity? Jeśli tak to musicie zainstalować plik EmailService_v 1.1.0, który można pobrać na serwerze i w trakcie instalacji ustawić odpowiedni adres e-mail z jakiego ma to wysyłać, hasło tego e-maila, oraz adres serwera smtp.
Wszystko zostało dobrze zainstalowane. Maila informacyjne odnośnie przyjętego wniosku docierają do wnioskodawców, ale maila z informacją o przyznaniu świadczenia (po zatwierdzeniu decyzji w systemie) - najpierw mają jakiś czas status wysyłane, potem znikają i nie są odbierane przez odbiorców.
agawa
Referent
Posty: 221
Od: 16 gru 2016, 13:04
Zajmuję się: świadczenie wychowawcze, refundacja podatku VAT

Napisano: 09 lip 2018, 13:15

paulina124 pisze:A czy orientujecie się jak jest w Minerwie?
Zatwierdziłyśmy wiadomość i dałyśmy wyślij maila, to było rano, a do tej pory osoba nie otrzymała tego maila.
Czy gdzieś w programie jest możliwość sprawdzenia czy wiadomość została wysłana i wydrukowania informacji o tym że wiadomość wysłano?



My w ustawieniach ustawilismy sobie ze kopie wiadomości dostajemy na e-maila
Gocha z gazowni
Praktykant
Posty: 24
Od: 27 mar 2016, 21:45
Zajmuję się:

Napisano: 09 lip 2018, 13:21

jak to ustawic zeby dostawac kopię na emeila?
św-pomoc
Referent
Posty: 252
Od: 17 wrz 2017, 17:59
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 09 lip 2018, 16:14

ja mam w rejestrze powiadomien przygotowane, trzeba dac wyslij powiadomienie na gorze? mamy niby wszystko ustawione ze powinno sie od razu wyslac. czy wielkosc informaci moze miec rzeczywiscie wplyw na to ze sie nie wysyla? u nas informacja zostala zmodyfikowana i jest dluzsza.
marta_k
Praktykant
Posty: 16
Od: 28 cze 2018, 12:56
Zajmuję się: SD



  
Strona 4 z 6    [ Posty: 52 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x