co zrobić koordynacja ?

Wybrane tematy:
Komunikat w sprawie nowych wniosków 500+/ŚW/ŚR w CAS Wzory Decyzji 500+ jak rozpisujecie podatek z US? Jak usprawnić koordynację? Zwalić robotę na gminy... alimenty, od kiedy wyplata - dylematy odnośnie art 19 ust. 4 inspektor ds. świadczeń wychowawczych
ODPOWIEDZ
wioli
Starszy referent
Zajmuję się: ŚW
Kontakt:

co zrobić koordynacja ?

Post autor: wioli »

Witam! Mam przypadek, który dotyczy okresu 2017/2018 w lipcu zgłoszona praca za granicą i wstrzymanie. Teraz otrzymuje z UW okres koordynacji 17.01.2018 do 30.09.2018 i doprowadzenie do stanu zgodnego z prawem, co teraz mam zrobić, bo przyznaje się, że nie mam w tym doświadczenia.
Jotes
Praktykant
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: co zrobić koordynacja ?

Post autor: Jotes »

Post autor: wioli » 25 paź 2019, 8:56 Witam! Mam przypadek, który dotyczy okresu 2017/2018 w lipcu zgłoszona praca za granicą i wstrzymanie. Teraz otrzymuje z UW okres koordynacji 17.01.2018 do 30.09.2018 i doprowadzenie do stanu zgodnego z prawem, co teraz mam zrobić, bo przyznaje się, że nie mam w tym doświadczenia.

Uchylasz decyzję (art. 16 ust. 6 i art. 27 ust.1), uchyloną decyzję, kopię (lub oryginał) wniosku, weryfikacje, oświadczenia i kartę wypłat od stycznia do września wysyłasz do wojewody. Jeżeli Twój UW upiera się przy wysyłaniu wniosków elektronicznie - to i elektronicznie wyślij. Oni wydzadzą nową decyzję na ten okres. Możesz zadzwonić i spytać, czy masz literalnie od dnia koordynacji uchylić czy od 1 lutego, bo za styczeń i tak gmina płaci.
wioli
Starszy referent
Kontakt:

ok. dzięki! a co z tym okresem do lipca 2018 bo do tego czasu pobierała, czy to UW zrobi nienależnie pobrane za ten okres?
Jotes
Praktykant
Zajmuję się:
Kontakt:

Post autor: Jotes »

ok. dzięki! a co z tym okresem do lipca 2018 bo do tego czasu pobierała, czy to UW zrobi nienależnie pobrane za ten okres?