jak przechowujecie akta spraw 500+?
-
- Praktykant
- Zajmuję się: KDR, SR, CP
- Kontakt:
jak przechowujecie akta spraw 500+?
Witam,
pytanie jak w tytule - jak przechowujecie akta spraw z 500 plus? Do tej pory robiłam to tak, że każda teczka to osobna rodzina i dokładam akta do tych teczek już czwarty rok.Teczki przechowywane są w segregatorach, alfabetycznie. Teraz do obowiązków doszło mi też archiwum, im bardziej się w to wgłębiam jak ma wyglądać przechowywanie dokumentów, tym jestem bardziej zielona. Do tej pory prowadziła to Pani, która improwizowała po swojemu i widzę wiele jej błędów.
Po świeżej korekcie JRWA jest zapis "dla każdego wnioskodawcy (rodziny lub osoby fizycznej) można prowadzić teczkę zbiorczą na akta spraw zarejestrowanych przy klasach od 5270. Rejestrem teczek jest rejestr wnioskodawców w danym roku kalendarzowym."
Proszę o wskazówki i podzielcie się jak to wygląda u Was.
pytanie jak w tytule - jak przechowujecie akta spraw z 500 plus? Do tej pory robiłam to tak, że każda teczka to osobna rodzina i dokładam akta do tych teczek już czwarty rok.Teczki przechowywane są w segregatorach, alfabetycznie. Teraz do obowiązków doszło mi też archiwum, im bardziej się w to wgłębiam jak ma wyglądać przechowywanie dokumentów, tym jestem bardziej zielona. Do tej pory prowadziła to Pani, która improwizowała po swojemu i widzę wiele jej błędów.
Po świeżej korekcie JRWA jest zapis "dla każdego wnioskodawcy (rodziny lub osoby fizycznej) można prowadzić teczkę zbiorczą na akta spraw zarejestrowanych przy klasach od 5270. Rejestrem teczek jest rejestr wnioskodawców w danym roku kalendarzowym."
Proszę o wskazówki i podzielcie się jak to wygląda u Was.
-
- Inspektor
- Zajmuję się: ŚW/FA/ST/DM
- Kontakt:
Re: jak przechowujecie akta spraw 500+?
U nas każdy wnioskodawca ma osobną teczkę na osobny okres zasiłkowy
-
- Praktykant
- Kontakt: