Dzień dobry,
Wprowadziłam wniosek rodziny, dopiero w chwili kiedy miałam wydać karty zorientowałam się, że popełniłam błąd.
Wniosek jest rozpatrzony, karty nie wydane jak się z tego wyplątać, jak anulować wniosek, albo zostawić go bez rozpatrzenia, żeby ponownie wprowadzić dane.
Od niedawna prowadzę KDR i bardzo proszę o pomoc i radę!
Co zrobić z wnioskiem?
-
- Praktykant
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:02
- Zajmuję się:
- Kontakt:
-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: Co zrobić z wnioskiem?
1. spróbuj napisać na helpdesk - co w takim przypadku zrobić
https://kdr-hd.mpips.gov.pl/secure/Dashboard.jspa
2. Zależy gdzie jest ten błąd (jak w imieniu itp) to można wejść w Zarządzanie Kartami -> tam znaleźć tą osobę, i przy tych danych osoby powinien być aktywny przycisk (edytuj dane osoby - taki ołówek jakby). Tylko nie wiem czy to jest do końca poprawnie - teraz bym pytał na helpdesku jakbym miał podobną sytuację czy tak mogę - czy da się np. skorygować w ten sposób błąd w nazwisku.
Miałem sytuacje podobną jak rozpoczynałem pracę, wtedy HELPDESK nie pomógł, przyznałem karty, anulowałem z winy urzędnika, i potem w sprawzodaniu rocznym i półrocznym pisałem w wyjaśnieniach dlaczego kwota powinna być niższa. Bo jak wprowadziłem od nowa wniosek to dotyczyl tej samej osoby, a liczyło w systemie podwójnie. Inaczej rzecz mówiąc, staram się sprawdzać teraz dwukrotnie. Spróbuj, może teraz coś zmienili, jakoś cofną lub sprawdź czy ta druga metoda w ogóle działa - jeśli tak to spytaj na helpdesk czy jest poprawna w tej sytuacji
Warto poinformować nas (uzytkowników) jeśli rozwiązałaś problem i jak to zrobiłas.
https://kdr-hd.mpips.gov.pl/secure/Dashboard.jspa
2. Zależy gdzie jest ten błąd (jak w imieniu itp) to można wejść w Zarządzanie Kartami -> tam znaleźć tą osobę, i przy tych danych osoby powinien być aktywny przycisk (edytuj dane osoby - taki ołówek jakby). Tylko nie wiem czy to jest do końca poprawnie - teraz bym pytał na helpdesku jakbym miał podobną sytuację czy tak mogę - czy da się np. skorygować w ten sposób błąd w nazwisku.
Miałem sytuacje podobną jak rozpoczynałem pracę, wtedy HELPDESK nie pomógł, przyznałem karty, anulowałem z winy urzędnika, i potem w sprawzodaniu rocznym i półrocznym pisałem w wyjaśnieniach dlaczego kwota powinna być niższa. Bo jak wprowadziłem od nowa wniosek to dotyczyl tej samej osoby, a liczyło w systemie podwójnie. Inaczej rzecz mówiąc, staram się sprawdzać teraz dwukrotnie. Spróbuj, może teraz coś zmienili, jakoś cofną lub sprawdź czy ta druga metoda w ogóle działa - jeśli tak to spytaj na helpdesk czy jest poprawna w tej sytuacji
Warto poinformować nas (uzytkowników) jeśli rozwiązałaś problem i jak to zrobiłas.
-
- Praktykant
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:02
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: Co zrobić z wnioskiem?
Dziękuję za odpowiedź!
popełniłam błąd w opłacie za duplikat zamiast nie dałam tak... głupi błąd.

popełniłam błąd w opłacie za duplikat zamiast nie dałam tak... głupi błąd.
-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: Co zrobić z wnioskiem?
No niby drobnostka (ale w normalnym systemie - zawsze powinno dać się to poprawić)... Tutaj niestety tak nie jest i jakikolwiek błąd zostaje potem w tych sprawozdaniach. Do czasu zamówienia kart powinna być możliwość poprawy wniosku, cofnięcia zatwierdzenia, usunięcia. Niestety takich opcji nie widze i pewnie dlugo nie zobaczę. Bardzo długo prosiłem o dodanie różnych usprawnień - ale zgłaszanie tego typu propozycji na helpdesk mija się z celem...
Oprócz Co zrobić z wnioskiem? - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
Metryka w KDR
Nauka w systemie zaocznym
Matka Ukrainka a małżonek Polak
Zmiana nazwiska wnioskodawcy/dodanie członka rodziny
Karty dla cudzoziemców - rezydent długoterminowy UE
Odbiór kart w systemie
Rozwiązanie porozumienia z partnerem - sklep zamknięto
czy należy się karta ?
Jeden wniosek o przedłużenie dla 2 osób a należna dotacja...
unieważnienie KDR
Anulowanie karty - krok po kroku
rodzina wielodzietnia????
przyznać czy nie
komunikat
anulowanie kart
Osoba która była posiadaczem KDR