Co zrobić z wnioskiem, jeżeli brak złożonych wyjasnień?

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 28 paź 2020, 16:18

Witam, jakiś czas temu Pani złożyła wniosek elektronicznie o KDR, ale są w nim błędy w składzie rodziny jest tylko 1 osoba, z czego wynika, ze nie należy jej się karta. Pani ma 30 lat i załączyła oświadczenie że się uczy a przecież już jej w tym wieku nie przysługuje karta. Znam po części tą rodzinę i wiem, że pani ma tylko 2 dzieci więc i tak karta im się nie należy. Wysłałam pismo do złożenia wyjaśnień najpierw elektronicznie a potem jeszcze papierowo i nadal cisza. Co teraz z takim wnioskiem? Zakończyć bez rozpatrzenia? Czy muszę jej pismem to wysyłać czy wystarczy, ze w systemie zakończę? Jeśli pismem to mógłby ktoś podzielić się takim pismem?
z góry dziękuję.
pracowniksocjalny100
Stażysta
Posty: 63
Od: 18 lut 2019, 14:09
Zajmuję się: ps


Napisano: 29 paź 2020, 13:17

Czyli w takim przypadku sprawa jasna jeśli zostało wysłane pismo do wyjaśnienia,zwrotka wróciła z poczty czekasz 14dni albo 7 dni, i zrobiłabym wniosek bez rozpatrzenia i w systemie i w wersji papierowej.
mika2020
Praktykant
Posty: 28
Od: 20 lip 2020, 9:17
Zajmuję się: DM/DE/KDR/


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x