Czy przysługuje mi zasiłek okresowy/celowy na 1 miesiąc? - Pomoc społeczna (forum ogólne)

Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 28 lip 2019, 18:26

Nie jestem pewien co się wlicza w dochody, i jak się ustala te dochody (na podstawie ostatniego miesiąca? roku?), więc zapytam wprost.

Prowadzę sam gospodarstwo domowe. Z uczelni otrzymuję stypendium socjalne ok. 1000 złotych oraz mam kredyt studencki 800 złotych. Oba otrzymuję 10 miesięcy w miesiącu: bez lipca i sierpnia w przypadku stypendium socj., i bez sierpnia i września w przypadku kredytu studenckiego. Kredyt to nie dochód... ;)

Oprócz tego otrzymuję alimenty w wysokości prawie 200 złotych - 12 miesięcy w roku.

Chciałbym zapytać czy w moim przypadku mogę się ubiegać o zasiłek okresowy lub celowy na jeden miesiąc, w sierpniu? Być może mogłem się też ubiegać w lipcu, być może nie - w każdym razie już jest za późno.
avertk
Praktykant
Od: 28 lip 2019, 17:21
Zajmuję się: Studiuję

Napisano: 28 lip 2019, 21:48