.......................................................................
(pieczęć zakładu pracy)
.......................................................................
(miejsce i data wystawienia)
.
ZAŚWIADCZENIE
o dochodach dla potrzeb ustalenia wysokości dodatku mieszkaniowego
Zaświadcza się, że Pan/Pani ….............................................................................................
zamieszkały(a) .......................................................................................................................
w okresie trzech pełnych miesięcy kalendarzowych (poprzedzających złożenie wniosku)
otrzymał(a) następujące dochody:
miesiąc (słownie)
DOCHÓD BRUTTO A
koszty uzyskania dochodu B
SKŁADKI NA UBEZPIECZENIE:
emerytalne C
rentowe D
chorobowe E
DOCHÓD (DO DODATKU):
A - (B + C + D + E) = F
INNE:
należy wpisać wszelkie inne
dochody (z ZFŚS, dodatki itp.) G
DOCHODY:
F + G = H
......................................................................................
(podpis i pieczęć osoby wystawiającej zaświadczenie)
Zaświadcza się, że Pan/Pani ..................... .....................
w okresie od ............... do ..............uzyskał(a) w naszym zakładzie dochód w wysokości .................................. obliczonej na potrzeby dodatku mieszkaniowego.
A w ogóle nie wiem czy warto tak się wysilać. Każda księgowa przecież zna przepisy i dobrze wie jak policzyć i opisać. Ważne by jej wyraźnie powiedzieć, że do dodatku mieszkaniowego. Moim zdaniem większość problemów wynika ze źle zadanej prośby.