Dodatek z tytułu zastępstwa - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 11 sty 2016, 12:06

Witam, od dobrych trzech miesięcy zastępuję nieobecnego pracownika (przez ponad dwa miesiące osoba ta była na L4, następnie od prawie 4 tygodni przebywa na płatnym urlopie). Za drugi miesiąc zastępstwa został wypłacony dodatek (kiedy pracownik przebywał na L4), następnie za trzeci miesiąc nie został wypłacony żaden dodatek gdyż poinformowano mnie, że w/w pracownik przebywa na płatnym urlopie... W związku z tym, chciałabym się dowiedzieć czy powyższa sytuacja jest zgodna z prawem? Pracownik zastępowany jest w końcu cały czas nieobecny, a obowiązków wciąż narasta... :roll:
Aldona


Napisano: 12 sty 2016, 13:58

Nic nikt nie wie? Jakaś rada chociaż...
Aldona

Napisano: 12 sty 2016, 19:15

Tak jest to zgodne z prawem. Kierownik tak ustalił i to trzeba uszanować. W moim ośrodku za zastępstwo pracownika nie otrzymuje się nic
zzzz

Napisano: 18 sty 2016, 23:08

Może z prawem zgodne, ale nieludzkie tak eksploatować pracownika.
jacyków



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x