Hej, w którym momencie pobieracie opłatę za duplikat w chwili złożenia wniosku , czy po tym jak duplikat do was wyśle pwpw i w momencie gdy klient ją odbier?
A pytam bo u mnie jest taka sprawa, że zapłaciła w dniu złożenia wniosku czyli w tamtym roku a nie miała czasu odebrać karty i odebrała kartę dopiero na początku tego roku.. My z tej kasy się rozliczyliśmy w tamtym roku a system w tym sprawozdaniu wciska mi ten koszt 1,34 zł, bo bierze pod uwagę datę jej wydania.. Czy da się to jakoś wyjaśnić, skorygować? Czy tylko pisać w uwagach że pieniądze zostały już rozliczone w 2015r?
Ojej źle myślałam cały czas.. Nie doczytalam słowa "wydanych", czyli mam złe w poprzednim półroczu.. Bo my wtedy policzyłem z księgową 1,34.. (Karta była i nas-nieodebrana) a wnioskodawca odebrał ja w 2016r, czyli faktycznie wydana w 2016r.. No i tu powinniśmy uwzględnić te 1.34.. Myślicie ze jak napisze w wyjaśnieniu że była pomyłka i ze w kosztach faktycznie poniesionych dam 0 To będzie dobrze?