O ile dobrze pamiętam, po otrzymaniu sprzętu trzeba go było zarejestrować na stronie serwisu, my dostaliśmy adresy e-mail, na które wysłaliśmy dane sprzętu. Ja już dwukrotnie serwisowałam komputer, zgłoszenie wysłałam na podany adres e-mail. Za pierwszym razem dzwonił serwisant i ustalaliśmy sposób odbioru sprzętu, za drugim razem przez e-mail (dostałam nawet komputer zastępczy). Sprawdź czy gdzieś w dokumentach sprzętu masz adres e-mail do serwisu drukarki i działaj. Powodzenia
https://www.computexpp.pl/
z tego co wiem, ta firma obsługuje gwarancje.meil bezpośrednio na serwis [email protected]
napisz, podeślą kuriera i przywioza sprzet zastepczy
gwarancje ci nie potrzebne, oni wszystko mają, ja sie upominałam u nich dwukriotnie o gwarancje to przesłali mi faxem
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa
Julian Tuwim