empatia - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 3 z 5    [ Posty: 45 ]

Napisano: 20 mar 2014, 13:10

Jak robisz wywiad tradycyjnie, czyli na papierze, to przynosisz go podpisany przez Klienta, a potem wklepujesz do Pomostu i możesz (a czasami nawet musisz) coś pozmieniać (przypisać do słowników, poprawić np. źle wyliczony dochód na osobę itp.).

Tak samo jest w przypadku wywiadu na terminalu. Pomost automatycznie odbiera wywiad przeprowadzony na terminalu jako dokument elektroniczny opatrzony tą sumą kontrolną i jego faktycznie nie pozwala zmienić. Ale zamiast ręcznego wklepywania wywiadu masz operację wczytaj i tam już możesz to samo zmieniać, co w przypadku tradycyjnego wywiadu - jeśli zachodzi taka potrzeba.
~Tomek


Napisano: 20 mar 2014, 13:22

To zależy od sytuacji klienta jeśli nic się nie zmieniło to IV a jeśli trzeba zmodyfikować np. dochód to I.
~many

Napisano: 20 mar 2014, 13:35

Jeśli mógłbym coś doradzić, to polecałbym w każdej sytuacji kiedy zlecacie część IV, przestawiać ten przełącznik pod spodem na pełny formularz.

Wtedy przede wszystkim Pomost wysyła w zleceniu wszystkie dane z poprzedniego wywiadu, na terminalu otwiera sie to jako aktualizacja, ale na formularzu pełnym, więc widać te wszystkie dane i wystarczy nanieść same zmiany w sytuacji rodziny. Dodatkowo wtedy od razu na terminalu można wypełnić słowniki, itd. a nie tylko pola tekstowe, które potem w Pomoście są do niczego nie przydatne. A jak się wczyta do Pomostu, to automatycznie się zmieni na aktualizację wywiadu, ale wszelkie dane szczegółowe się wczytają i nie trzeba będzie ich uzupełniać, kierując się polami opisowymi z aktualizacji opisowej.

Warto spróbować.
~Tomek

Napisano: 20 mar 2014, 13:38

Bardziej szczegółówo jest to wyjaśnione tutaj

https://public.sygnity.pl/zabezpieczenie ... 02013-1834

w dokumencie pod linkiem \"Współpraca systemu Pomost Std 2-0.0 z CSIZS Emp@tia\"

na stronie 51 (od niebieskiego wyrazu \"Uwaga\").

pozdrawiam
~Tomek

Napisano: 20 mar 2014, 13:43

Ja tez byłam wczoraj na tym spotkaniu razem z koleżanką i obie jesteśmy przerażone tym co tam mówili. Dziś próbuję znaleźć ten wniosek o hasło i jakoś nie mogę. Może ktoś mógłby wrzucić linka?
~~kk

Napisano: 20 mar 2014, 13:52

A co tam było takiego przerażającego?

Skoro jak widać powyżej, są już Ośrodki które pracują nad tym i .... przeżyli, więc chyba nie jest to takie złe?
~Tomek

Napisano: 20 mar 2014, 13:53

Dzięki Tomek za info.
Czasami przy zleceniu pełnej części wyskakuje komunikat formularz nie zgodny...mówi Ci to coś?
~many

Napisano: 20 mar 2014, 13:55

Każda zmiana niesie pewne wątpliwości, tudzież obawy, ale polecam spróbować i wtedy się wypowiadać, a nie ktoś coś powiedział usłyszał i napięcie rośnie.
Pozdrawiam
~many

Napisano: 20 mar 2014, 13:56

Bardzo proszę, gdzie szukać tego wniosku?
~~kk

Napisano: 20 mar 2014, 13:57

Tak.
Wykonawca CSIZS ma błąd - poprawny kod rodzaju problemu (przyczyna zgłoszenia) uznaje za błędny (ma u siebie inny kod niż MPiPS w swoich słownikach centralnych). Błąd jest zgłoszony przez nas do Wykonawcy CSIZS oficjalną drogą za pośrednictwem MPiPS i czeka na poprawę.

~Tomek



  
Strona 3 z 5    [ Posty: 45 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x