empatia a klient bez dochodu - Świadczenia rodzinne

  
Strona 4 z 4    [ Posty: 34 ]

Napisano: 27 sty 2016, 15:47

CZYLI JAK???
MDMM


Napisano: 27 sty 2016, 15:56

Ja mam podobnie.

Robisz postępowanie wyjaśniające, jak przy każdych innych sprawach, gdzie są nieścisłości.
***************************************
Człowiek nie jest taki, co by sobie nie poradził:)
POCAHONTAS
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 25 lis 2005, 10:00
Zajmuję się:
Lokalizacja: Pomorze, Polska

Napisano: 27 sty 2016, 15:57

Mi wykazało składki, które opłacał PUP za osobę bezrobotną.
***************************************
Człowiek nie jest taki, co by sobie nie poradził:)
POCAHONTAS
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 25 lis 2005, 10:00
Zajmuję się:
Lokalizacja: Pomorze, Polska

Napisano: 27 sty 2016, 16:01

MDMM pisze:CZYLI JAK???
W przypadku niezgodności pomiędzy danymi pozyskanymi w wyniku wywołania usługi, a informacjami pozyskanymi w trakcie postępowania administracyjnego, nie należy zakładać z góry większej wiarygodności danych pozyskanych z systemu zewnętrznego.

W przypadku rozbieżności należy przeprowadzić normalne postępowanie wyjaśniające na bazie pozyskanych informacji. Nawet w przypadku danych identyfikacyjnych może się zdarzyć, że wystąpi rozbieżność w wyniku braku synchronizacji aktualizacji danych pomiędzy systemami zewnętrznymi.

W przypadku uzyskania odpowiedzi potwierdzającej informacje uzyskane od beneficjenta obsługa sprawy jest kontynuowana rutynowo jak w przypadku przedstawienia poprawnego zaświadczenia.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 4 z 4    [ Posty: 34 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x