Empatia MF nie działa - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 31 sie 2016, 12:40

nie mogę pobrać informacji wyskakuje mi ostrzeżenie No signature in message! (from client. czy cos jest nie tak, próbowałam na wspólne i oddzielne rozliczenia i tez sie nie udaje????
kasia7


Napisano: 31 sie 2016, 12:44

mam to samo :/ spróbuj kilka razy, mi za 3-4 się udaje ;)
niezapominajka21
Stażysta
Posty: 61
Od: 18 sie 2016, 9:35
Zajmuję się: świadczenia rodzinne

Napisano: 31 sie 2016, 13:41

system nie znalazł wskazanych osób????
kasia7

Napisano: 01 wrz 2016, 8:16

dzisiaj też nie działa, nadal mam taki komunikat j/w. Co moze być źle????
kasia7

Napisano: 01 wrz 2016, 11:16

i co z tą empatią??? czekamy na zus od poniedziałku?
lolita

Napisano: 01 wrz 2016, 12:00

Komunikat z CAS:

Szanowni Państwo Uprzejmie informuję, że w dniu 18 lipca 2016 r. zakończyła się realizacja umowy 32/DI/PN/2015/2016 zawartej z firmą Softiq sp. z o.o. na utrzymanie w sprawności Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS/Emp@tia) oraz wsparcie użytkowników. Informuję, że w chwili obecnej prowadzone jest przez MRPiPS postępowanie przetargowe mające wyłonić nową firmę, która będzie świadczyła ww. usługi. W związku z powyższym do czasu wyłonienia nowego Wykonawcy uprzejmie proszę o przekazywanie problemów z działaniem CSIZS na adresy mailowe następujących pracowników Departamentu Informatyki MRPiPS: [email protected] [email protected] Niezwłocznie po wyłonieniu nowego Wykonawcy i zawarciu umowy usług utrzymania CSIZS zostanie do Państwa przesłana informacja o nowych nr kontaktowych do zgłaszania problemów z działaniem CSIZS. Pozdrawiam Agata Gago Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Departament Informatyki Wydział Systemów Teleinformatycznych Zabezpieczenia Społecznego

Agata Gago
MPiPS Warszawa
Irmina Kobus

Napisano: 01 wrz 2016, 12:09

Dzień dobry,

jest problem z usługami ZUS i MF. Usługi działają niestabilnie. Jesteśmy w kontakcie z ZUSem i MFem i próbujemy rozwiązać problem.

powyżej odpowiedź z Ministerstwa
Niuna



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x