EMPATIA- SYGNITY- brak danych - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 18 ]

Napisano: 05 cze 2017, 12:50

jak powinno wyglądać postępowanie jeśli weryfikując wniosek w MF w miejscu gdzie powinny być składki społeczne mamy : brak danych ? w sytuacji gdy klient ma tylko rentę...
czy wystarczy ,że weźmiemy od niego PIT z ZUS z tej renty lub decyzję z ZUS, z której wynika ,że nie są odprowadzane składki społeczne czy może w każdej takiej sytuacji bezwzględnie musimy występować pisemnie do US ? wiadomo,że w pozycji składki społecznej odpiszą : 0. opóźnia to tylko wydanie decyzji.....

"brak danych " widnieje również przy działalnościach.
Dlaczego z EMPATII nie wychodzi po prostu : 0 ??? byłby problem z głowy....

JAK WY ROBICIE? występujecie za każdym razem z wnioskiem do US ?
blanco2017
Referent
Posty: 267
Od: 07 mar 2017, 15:50
Zajmuję się: Referent SR i FA


Napisano: 08 cze 2017, 13:57

a może tutaj się wypowie Pan z Sygnity? dlaczego mamy ciągle brak danych jeśli powinno być 0
blanco2017
Referent
Posty: 267
Od: 07 mar 2017, 15:50
Zajmuję się: Referent SR i FA

Napisano: 08 cze 2017, 13:59

System Dziedzinowy nie ma wpływu na to co przychodzi w odpowiedzi z MF. My tylko wyświetlamy to co przychodzi, nie ingerując w treść tej odpowiedzi MF. Więc pytanie nie jest do nas.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6042
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 08 cze 2017, 14:29

więc kogo mam pytać?
blanco2017
Referent
Posty: 267
Od: 07 mar 2017, 15:50
Zajmuję się: Referent SR i FA

Napisano: 09 cze 2017, 7:16

Solitudo cordis,
Solitudo animae
Ojciec76
Administrator
Posty: 1923
Od: 09 gru 2010, 9:31
Zajmuję się: PS i reszta w zależności od problemu
Lokalizacja: warmia, mazury

Napisano: 09 cze 2017, 9:12

ich też nie ma sensu pytać, bo oni też tylko przekazują dane, dane zwraca MF i tylko on decyduje co zwrócić
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6042
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 09 cze 2017, 9:25

czy możecie podpowiedzieć z kim konkretnie kontaktować się w tej sprawie? Pan z Sygnity może ma jakiś namiar na osoby ,które się tym zajmują?
blanco2017
Referent
Posty: 267
Od: 07 mar 2017, 15:50
Zajmuję się: Referent SR i FA

Napisano: 09 cze 2017, 9:30

Nie mam.
Mogę jedynie zaproponować aby z dzienniku zdarzeń dla integracji z Empatią znaleźć to zdarzenie i przesłać mi teksty znajdujące się pod przyciskami pokaż zlecenie i pokaż odpowiedź. Jak będę miał taki konkret, to będziemy mogli pociągnąć dalej kwestię.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6042
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 09 cze 2017, 13:05

SYGNITY pisze:Nie mam.
Mogę jedynie zaproponować aby z dzienniku zdarzeń dla integracji z Empatią znaleźć to zdarzenie i przesłać mi teksty znajdujące się pod przyciskami pokaż zlecenie i pokaż odpowiedź. Jak będę miał taki konkret, to będziemy mogli pociągnąć dalej kwestię.
zgłoszenie poszło na HD numer: ZGL000000737820
to tylko jeden z wielu przykładów ,jeśli trzeba my doślemy więcej tych zapytań i odpowiedzi z MF :)

mam wielką nadzieję,że uda się coś z tym zrobić :)
blanco2017
Referent
Posty: 267
Od: 07 mar 2017, 15:50
Zajmuję się: Referent SR i FA

Napisano: 09 cze 2017, 13:35

jeszcze nie ma takiego zgłoszenia
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6042
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


  
Strona 1 z 2    [ Posty: 18 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x