etat kadrowej i kasjerki - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 22 wrz 2014, 9:11

Czy każda oddzielna jednostka musi mieć swoją odrębną kadrową i kasjerkę, czy tez funkcje te może łączyć główna księgowa.
Będziemy się rozdzielać i z tego co wiem na dzień dziś nie ma zaplanowanego etatu dla księgowej i kasjerki.
W zamyśle jest że te dwie osoby zostają w starych strukturach w starej jednostce i robią obsługę w nowej ale na płacach starej jednostki.
smarcik


Napisano: 22 wrz 2014, 10:23

u nas jest mała jednostka (gmina 10tys. mieszkańców), jestem gł. księgową, oprócz księgowania i robienia sprawozdań pilnuje planów ( w tym pisma i zarządzenia związane ze zmianą planów), zamawianie i rozliczanie dotacji,robię wypłaty dla pracowników, zgłaszam i rozliczam zusy za pracowników i świadczeniobiorców, robię wszystkie przelewy, politykę rachunkowości, wszystkie zakupy, itd,itp.; kasjerki nie mamy, wypłacamy zasiłki stałe, okresowe i celowe 2 razy w m-cu - wypłaca osoba prow.św.rodzinne;
Z.K.

Napisano: 22 wrz 2014, 10:39

rozumiem że mały budżet- mały ośrodek to jest jedna księgowa od prawie wszystkiego. u nas tez ma zaistnieć taka sytuacja. jednak z tego co wiem to kadrowa musi byc osobną osobą- choćby to była sekretarka na ćwierć etaty kadrowej.
czy tak jest?
smarcik

Napisano: 22 wrz 2014, 11:38

Nie jest właściwym, gdy ta sama osoba przyznaje, nalicza, wypłaca, księguje. Tak niestety jest w małych ośrodkach...
Ola II



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x