prowadzę od zawsze - miałam kontrolę w ubiegłym roku i było ok - a więc mam " zwykły " zeszyt formatu A4 i rubryki - 1 - lp. 2 - imię i nazwisko, adres, 3 - data wpływu wniosku, 4 - czego dotyczy ( zas rodz, bądź zas rodz z dodatk) 4 - uwagi ( tutaj wpisuję nr, wydanej decyzji bądź decyzja odmowna, lub przekaz do SKO itp. co uważasz za istotne)
ja nie robię oddzielnego rejestru do wydanych decyzji, ale oddzielne rejestry przyjętych wniosków na wszystkie świadczenia jakie prowadzimy czyli zas rodzinne, św piel, szo, zas piel i to robię od "razu" jak przyjmuję wniosek a w " gorącym" okresie przyjmowania wniosków z całego dnia wpisuję na koniec dnia tak staram się na bieżąco oby się nie pogubić
jeżeli osoba wnioskuje o sam dodatek a wcześniej skladała o rodzinne to u mnie dopisuje we wniosku i tam piszę datę wpływu. Takie dopisanie też traktować jako wniosek?