ewidencja - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 17 kwie 2014, 11:06

prowadzicie ewidencję przyjętych wniosków i wydanych decyzji? Podobno w czasie kontroli tego rządają i to może być zwykły zeszyt. Jakie rubryki macie?
Gość


Napisano: 17 kwie 2014, 11:25

czy ktoś prowadzi?
Gość

Napisano: 17 kwie 2014, 12:00

prowadzę od zawsze - miałam kontrolę w ubiegłym roku i było ok - a więc mam " zwykły " zeszyt formatu A4 i rubryki - 1 - lp. 2 - imię i nazwisko, adres, 3 - data wpływu wniosku, 4 - czego dotyczy ( zas rodz, bądź zas rodz z dodatk) 4 - uwagi ( tutaj wpisuję nr, wydanej decyzji bądź decyzja odmowna, lub przekaz do SKO itp. co uważasz za istotne)
bb1

Napisano: 17 kwie 2014, 12:03

a to da się prowadzić świadczenia bez takich rejestrów ;>
ja mam rejestr do świadczeń a decyzje zapisuje w tak zwanym spisie spraw.
eMu
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 73
Od: 09 kwie 2014, 13:02
Zajmuję się:

Napisano: 17 kwie 2014, 12:10

ja nie robię oddzielnego rejestru do wydanych decyzji, ale oddzielne rejestry przyjętych wniosków na wszystkie świadczenia jakie prowadzimy czyli zas rodzinne, św piel, szo, zas piel i to robię od "razu" jak przyjmuję wniosek a w " gorącym" okresie przyjmowania wniosków z całego dnia wpisuję na koniec dnia tak staram się na bieżąco oby się nie pogubić
bb1

Napisano: 17 kwie 2014, 13:03

jeżeli wpływa do mnie np świadectwo zaśw. od pracodawcy i muszę przeliczyć dochód i wydać decyzję wstrzymującą to też wpisuję do rejestru ?
Gość

Napisano: 22 kwie 2014, 10:02

jeżeli osoba wnioskuje o sam dodatek a wcześniej skladała o rodzinne to u mnie dopisuje we wniosku i tam piszę datę wpływu. Takie dopisanie też traktować jako wniosek?
Gość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x