Witam
Pani X złożyła wniosek o stypendium. Rozliczyła się z faktur, została wydana decyzja oraz wypłata stypendium. W lutym Pani X przyszła, bo chciała "wypożyczyć" fakturę (mamy oryginały) w celu reklamacji obuwia sportowego. Faktura została "wypożyczona" - (ksero dla mnie). Pani X napisała oświadczenie, że zobowiązuje się do przedstawienia dokumentów związanych z reklamacją. Pani X przyszła ponownie i dostarczyła fakturę (data luty) z kolejnym obuwiem sportowym i napisała w związku z tym oświadczenie że reklamacja została przyjęta i zakupiła inne obuwie w cenie podobnej (wiekszej o 20zł).
Nowa faktura z datą luty jest podpięta pod fakturą reklamacyjną - nie może być wykorzystana do nowego okresu rozliczeniowego.
Pytanie: Czy w związku z tą sytuacją należy sporządzić protokół? Czy są jakieś wzory? Czy notatka służbowa wystarczy? Kto miał podobną sytuację? Spotykam się z tym pierwszy raz.