Witam zastanawiam się jak najlepiej wybrnąć z sytuacji. Dostaliśmy w sierpniu 2019 rok f-re za pobyt klienta w schronisku (zostaliśmy obciążeni za pełen pobyt tj. 30 dni), pracownik cofnął tą f-re gdyż klient przebywał w schronisku tylko dwa dni (po rozmowie telefonicznej, schronisko miało wystawić f-re korygującą). Niestety nie dostaliśmy f-ry korygującej. Kilka dni temu dostaliśmy wezwanie do zapłaty. Nadmieniam, że chcemy rozwiązać tą sytuacje polubownie, tylko nie wiemy jak
Faktury nie można sobie cofnąć. Fakturę należało zaksięgować i wystąpić z [b]pismem[/b] nie telefonicznie o przesłanie korekty faktury . Dlaczego pracownik od sierpnia do chwili obecnej nie wyegzekwował korekty faktury - jak zapłaci z własnej kieszeni to będzie bardziej pilnował terminów. W sprawach finansowych wszystko musi być udokumentowane.