faktury za nieczystości płynne - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 03 lis 2015, 12:41

wnioskodawca dołączył do wniosku 2 faktury za wywóz nieczystości płynyych.
1 faktura - płacona 05-10-2015 r. kwota 175,50 zł
2. faktura -płacona 05-08-2015 r. kwota 196,56 zł
wezwałam sobie pana żeby mi oświadczył za jaki okres są te faktury i tak.
1. f-ra obejmuje IX ( 30 dni) i 5 dni października
2. f-ra obejmuje VII ( 31 dni) i 5 dni sierpnia.

czy żeby wyliczyć wartość za X/2015 r. powinnam tak to rozliczyć:

175,50 zł : 35 dni z oświadczenia = 5,01 zł

5,01 zł x 31 dni października = 155,31 zł czy jakoś inaczej???
@WP


Napisano: 03 lis 2015, 15:05

witam! a co z fakturą za sierpień opłaconą do 5 września
zek1

Napisano: 03 lis 2015, 15:51

stwierdził że nie było potrzeby wywożenia i nie ma faktury...
w poprzednim wniosku jak składał to miałam normalnie 3 faktury.... co mi podpowiesz?? ;)
@WP

Napisano: 03 lis 2015, 16:02

ale na fakturze powinien być za jaki okres jest należność może przedzwonisz do firmy i potwierdzisz za jaki okres

a jeżeli będzie tak jak faktycznie napisałaś to przyjmij kwotę 5,01 x 30 dni bo faktura jest za wrzesień
zek1

Napisano: 03 lis 2015, 17:07

a jak to będzie za dwa miesiące to to przelicz na 2 miesiące
zek1



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x