Gmina czy OPS składa wniosek o zasiłek pogrzebowy z ZUS - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 12 sie 2019, 13:49

sprawienie pogrzebu przez OPS, zmarły pobierał świadczenie emerytalne z ZUS; składamy wniosek Z-12 o zasiłek pogrzebowy w wysokości poniesionych kosztów; jako wnioskodawcę podajemy dane Gminy (tj. NIP, adres, nr konta) czy dane OPS-u?
i jak zaksięgować ten zwrot?
matylda
Stażysta
Posty: 147
Od: 19 lut 2016, 13:18
Zajmuję się:


Napisano: 12 sie 2019, 14:53

U nas OPS składa wniosek, a księgujemy z roku bieżącego na pomniejszenie kosztów. Z lat ubiegłych należałoby przekazać do Gminy na dochody.
Sara 63
Stażysta
Posty: 94
Od: 10 lis 2017, 21:06
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 13 sie 2019, 7:18

Sara 63 - dziękuję
matylda
Stażysta
Posty: 147
Od: 19 lut 2016, 13:18
Zajmuję się:

Napisano: 23 sie 2019, 12:06

a powiedzcie proszę w jakim rozdziale i paragrafie księgujecie taki dochód z roku ubiegłego?
martaks
Praktykant
Posty: 9
Od: 02 lip 2018, 10:35
Zajmuję się: księgowość

Napisano: 23 sie 2019, 14:14

Sprawienie pogrzebu mamy w 85214 3110 zasiłki celowe, zwrot z lat ubiegłych bym dała w 85214094
Sara 63
Stażysta
Posty: 94
Od: 10 lis 2017, 21:06
Zajmuję się: księgowa



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x