Witam czy w ŚDS trzeba zrobić instrukcję kancelaryjną, czy trzeba opisać procedury ochrony danych osobowych i czy oprócz regulaminu organizacyjnego powinien być również regulamin pracy ? Bardzo proszę o odpowiedź
Może ktoś podesłać jakąś podpowiedź odnośnie sporządzenia w ŚDS instrukcji kancelaryjnej, jesteśmy bardzo małą placówką nie ma u nas sekretariatu, wszystkimi czynnościami z pismami zajmuje się kierownik znacie jakiś wzór takiej instrukcji ?
Witam !!!
Nie może nie być instrukcji kancelaryjnej. Sporządza się ją na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698, z późn. zm.) i § 3 ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 roku w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375) .
Pozdrawiam