inwentaryzacja - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 06 paź 2020, 13:06

jeżeli mam porozumienie z kasą w urzędzie gminy na obsługę kasową i w niej, że inwentaryzację czeków robi gmina to ja robiąc u siebie powinnam mieć spis od gminy i w sprawozdaniu wykazać, że mam np. 4 czeki, które są na stanie w urzędzie gminy ?
mm102
Referent
Posty: 349
Od: 07 maja 2017, 12:01
Zajmuję się: kadry


Napisano: 14 paź 2020, 8:16

Myślę, że w takim przypadku u Was nie ma kasy. Błędem będzie liczenie czeków będących własnością gminy.
Kachna
Praktykant
Posty: 37
Od: 23 mar 2017, 9:19
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 15 paź 2020, 15:00

czyli wpisać, ze nie mam czeków w GOPS i że zgodnie z porozumieniem z kasą urzędu. Tak będzie ok ?
mm102
Referent
Posty: 349
Od: 07 maja 2017, 12:01
Zajmuję się: kadry



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x