Jak bronić się przed ubliżaniem i agresją ze strony klientów ? - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 20 gru 2013, 17:54

Klientów ubyło to i pieniaczy mniej. Ciężko się takim zabiera świadczenia bo się odwołują i krzyczą. Kiedyś taka jedna mi dziamotała i krzyczy, że rozmowę naszą nagrywa - odpowiedziałem, że my oczywiście też wszystko nagrywamy. Uspokoiła się momentalnie (a nerwowa jest, że szok..)-uwierzyła, bo nasza instytucja naszpikowana jest elektroniką i kamerami niczym sonda kosmiczna.
~west



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 11 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x