Jak numerujecie przelewy pod wyciągiem? - Księgowość

Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 07 mar 2014, 22:14

Jak numerujecie przelewy pod wyciągiem tz. Mam w ręku wyciąg Nr 27 pod nim stos odcinków przelewów (152) Po co to numerować od 1 do 152 itd.... i czemu ma to służyć. Jestem laik i nie --rozumię tego a nie mam kogo spytać . np. 93 szt przelewów do1 listy zasiłki rodzinne , 24 szt przelewów św. pielęgnacyjne itp.
bardzo proszę na przykładzie
~Adela

Napisano: 09 mar 2014, 18:39

Nie numerujemy bo nie mamy przelewów- mamy tylko pozycje na wyciągu bankowym.
~renia

Napisano: 09 mar 2014, 21:51

w nowoczesnych bankach tak jest ale w BS dale pod wyciągiem jest 100 a nawet 500 szt przelewów
~Adela

Napisano: 10 mar 2014, 9:36

no i co? dla Ciebie dokumentem księgowym jest wyciąg bankowy, który ma jeden numer księgowy, a wszystkie wydrukowane przelewy to załączniki
~gumi

Napisano: 10 mar 2014, 9:38

a tak a propos, w którym BS tak jest? Ja tez mam konto w BS i od 3 lat mam konto internetowe i drukuję sobie wyciąg i nie mam papierowych przelewów, i opłaty są tańsze, i w ogóle.
~gumi

Napisano: 10 mar 2014, 10:01

ja mam tak samo jak gumi, też mam rachunek w BS nie drukuję przelewów w ogóle, wszystko jest ładnie na wyciągu widoczne, więc po co mam tworzyć dodatkową papierologię
~Ania

Napisano: 10 mar 2014, 11:04

no właśnie ja dostaję z banku wyciąg z podpiętymi 200 a nawet 500 szt przelewów , a na wyciągu niestety nie wszystko jest widoczne nie ma np danych do kogo poszedł przelew tylko kwota i nr FV lub list świadczeń
~Ula

Napisano: 10 mar 2014, 11:53

Tak przy okazji. Jeśli drukujecie sami wyciąg to dekretujecie ręcznie? Np. w programie groszka można wprowadzić zapisy i pod wyciąg wydrukować z programu dekretacje. Czy będzie to prawidłowe?
~OlaII

Napisano: 11 mar 2014, 11:59

ja dekretuję ręcznie, ale jak mam dużo operacji to po zaksięgowaniu drukuję sobie dokument księgowania i pisze na nim dekretacja
~gumi

Napisano: 16 mar 2014, 21:15