zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne a okazało się że niepotrzebnie ( przez pomyłkę) co zrobić w takiej sytuacji, jak z tego wybrnąć? (mamy nowego pracownika

Czy umorzyć to postępowanie a jeżeli tak to na jakiej podstawie?
ale zrobić to postanowieniem czy decyzją o umorzeniu postępowania??Ten z Łopieki pisze: ↑27 lut 2019, 10:56Takie postępowanie należy umorzyć zgodnie z art.105 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2018.2096 ze zm.): „Gdy postępowanie z jakiejkolwiek przyczyny stało się bezprzedmiotowe w całości albo w części, organ administracji publicznej wydaje decyzję o umorzeniu postępowania odpowiednio w całości albo w części.”
(...)organ administracji publicznej wydaje decyzję o umorzeniu postępowania (...)p_socjalny pisze: ↑03 mar 2020, 16:57
ale zrobić to postanowieniem czy decyzją o umorzeniu postępowania??