czy byłby ktoś tak miły i podzielił się swoim opracowaniem wykazu akt wg nowej instrukcji kancelaryjnej. Chodzi o zakres działania zarówno komisji rpa, jak i pełnomocnika. Bardzo proszę:)
a jak zakładasz ,,teczkę\'\' dla osoby, wobec której wszczynasz i prowadzisz procedurę leczenia odwykowego, to jest w 8141.3, tak ? A na teczce jaki jest numer? Tworzysz dodatkowy rejestr spraw osobowych?
ja robię inaczej
ponieważ nie można tak sobie zakładać podteczek i ich nazywać, wszystko robię w teczce 8141 - czyli rejestruję wszystkie pisma jakie przychodzą i jeśli jest to zawiadomienie z policji czy wniosek od rodziny,to w miejscu UWAGI piszę \'wydzielono sprawę np. 8141.1.2011 (jeśli oczywiście to było pierwsze pismo w 2011), zakładam teczkę 8141.1 z oddzielną listą spraw
opinie do wniosku o wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu, protokoły z posiedzeń komisji - 111 (A)
Gminne programy - 062 (A)
sprawozdania z realizacji gminnych programów dla rady - 0643
sprawozdanie z realizacji Krajowego programu Przeciwdziałania Narkomanii - 0640
Kolonie z programem terapeutycznym - 524
z tego co piszecie, to operujemy tylko jednym numerem z instrukcji kancelaryjnej, a mianowicie 8141, tak? No i tu się zastanawiam, jak to się ma do tego, co powiedział pan z archiwum głównego. Mianowicie, że można czerpać z całej instrukcji i nie należy sztywno trzymać się haseł kojarzących się wprost z naszymi zadaniami. Moim zdanie narkomanii nie można ,,włożyć\'\' do 4141,jak proponuje Waldemar, bo to przecież profilaktyka alkoholowa?
Beata myślę,że chodziło mu o to,że jak masz np. współpracę z organizacjami pozarządowymi,to nie zakładasz teczki w obrębie 8141 pt. współpraca ,tylko szukasz w całej instrukcji