jakie nadajecie numery sprawom? - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 13 lis 2014, 9:35

Witam,
czy możecie podzielić się informacją jakie nadajecie numery sprawom? Chodzi mi np. wysyłam do zarządców co miesiąc zestawienia kto w jakiej wysokości otrzymuje dodatek...numeruję to w sposób: mamy listopad więc nr sprawy 8241.11.2014 11- bo miesiąc listopad, ale czy nie powinno być np. 8241.11.1.2014, 8241.11.2.2014, 8241.11.3.2014 itd???poradźcie proszę
Anulaa


Napisano: 14 lis 2014, 10:40

nie podajesz w numerze danych dotyczących miesiąca...
numeruje się decyzje w obrębie roku,

powinno być: 8241.XXXX.2014
gdzie XXXX jest kolejnym numerem zestawiania w danym roku,

8241.11.3.2014

taki zapis oznacza że są założone podteczki i jest to 11 podteczka,
podteczki tworzy się gdy chcesz wyoodrębnic jakąś grupę z teczki głównej,
np. gdybyś chcaiała sobie podzielić z uwagi na rodzaj zarządcy...
raczej nie tworzy się podteczek aby podzielić sobie tylko na miesiące,

"W każdej końcowej pozycji JRWA zakłada się spis spraw oraz teczkę aktową do przechowywania w niej dokumentacji spraw. Jeśli zachodzi potrzeba wydzielenia określonych spraw z teczki w osobne zbiory, zakłada się grupy spraw (podteczki)."

my mamy natępujący podział na podteczki:
824.1 - Przyznawanie dodatków mieszkaniowych
824.2 - Listy wypłat dodatków mieszkaniowych
824.3 - Zagadnienia ogólne w zakresie przyznawania dodatków mieszkaniowych
824.4 - Przyznawanie dodatków energetycznych
824.5 - Listy wypłat dodatków energetycznych
824.6 - Zagadnienia ogólne w zakresie przyznawania dodatków energetycznych
GORZATKA
GORZATKA
Referent
Posty: 449
Od: 12 sie 2004, 0:26
Zajmuję się:
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x