karta elektroniczna - niezarejestrowana - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 07 paź 2019, 14:57

Przyszedł Pan i zgłosił ze nie dostał zadnej informacji na emaila o haśle i loginie do KDR, jak mogę mu pomóc???? Dodam ze email zostal poprawnie wprowadzony na wniosku
ewcik0291
Stażysta
Posty: 104
Od: 17 kwie 2018, 16:48
Zajmuję się: ST


Napisano: 07 paź 2019, 15:46

ewcik0291 pisze:
07 paź 2019, 14:57
Przyszedł Pan i zgłosił ze nie dostał zadnej informacji na emaila o haśle i loginie do KDR, jak mogę mu pomóc???? Dodam ze email zostal poprawnie wprowadzony na wniosku
sprawdzić czy Pan wpisał do wniosku właściwy nr telefonu kom. zarejestrowanego w Polsce, no i adres e-mail, najczęściej pomyłka jest bądź po stronie wnioskodawcy lub obsługującego po stronie SI KDR, zawsze można to sprawdzić i poprawić w zarzadzaniu kartami popraw dane teleadresowe, dziwne ze nie dostał sms z hasłem na komórkę. Hasło też można zawsze samemu zresetować pod linkiem: https://www.mkdr.gov.pl/soh/views/signIn.html

warto też aby wnioskodawca sprawdził wiadomości w spamie
a jak pisała Herka:
Aplikacja mobilna dostępna do pobrania pod adresem
https://play.google.com/store/apps/deta ... mkdr&hl=pl
jest aplikacją dla osób posiadających kartę elektroniczną. Jeżeli podczas obsługi aplikacji pojawią się problemy (np. nie można się zalogować, nie dotarł SMS aktywujący, nie działa zmiana hasła) to należy zgłosić się do obsługi technicznej mKDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez właściciela karty, który ma problem z aplikacją: Zgłoszenie przesyłamy na adres mailowy: [email protected]
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 08 paź 2019, 12:11

Dziękuję bardzo za pomoc :)
ewcik0291
Stażysta
Posty: 104
Od: 17 kwie 2018, 16:48
Zajmuję się: ST


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x