Karty nieodebrane-co zrobić w systemie? - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 17 gru 2018, 12:31

Mam kilka nieodebranych KDR, którym już upłynął termin ważności. Ich status w systemie to "Oczekuje na odbiór". Mimo wcześniejszych wezwań, nikt nie zgłosił się po ich odbiór. Z drugiej strony, nie widzę sensu wysyłania pocztą nieważnych już kart. Pytanie co w tej sytuacji zrobić? W sprawozdaniu za II półrocze będą widniały jako karty niewydane.
domi26
Stażysta
Posty: 141
Od: 02 sie 2018, 13:20
Zajmuję się: ŚW,ŚR,KDR


Napisano: 17 gru 2018, 12:52

Jeżeli karty nie zostały odebrane i upłynął im termin ważności można w systemie w zakładce "Zarządzanie kartami" unieważnić je. Karcie takiej odcina się róg i nie wydaje już wnioskodawcy.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 17 gru 2018, 12:55

A co robicie z kartami tradycyjnymi, które są ważne ale ludzie nie odbierają?
ona1
Referent
Posty: 206
Od: 25 cze 2014, 8:59
Zajmuję się:

Napisano: 17 gru 2018, 14:33

Ja dzwonie, jak dalej nie odbiera kart to bym wysłał informacje o możliwości odbioru kart. Dobrze jest jeden egzemplarz tego pisma zatrzymać dla siebie i wtedy razem z potwierdzeniem odbioru wrzucić to do teczki. Od użytkownika mkaz otrzymałem kiedyś taki wzór informacji do wysłania, że karty są do odbioru. Jednak jeszcze nigdy go nie użyłem, zazwyczaj wystarczył telefon, że można juz odebrać.

Ktoś gdzieś pisał na forum, że wysyła te karty z dokumentem do podpisu, gdy długo nie odbierają, ale nigdy tak nie robiłem.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x