Problem wnioskodawcy z wyswietlaniem karty - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 20 gru 2018, 13:29

Wnioskodawcy padł telefon i stracił sms z hasłem, aby sie zalogować i pobrać karty mobilne. Czy jest możliwość aby mu pomóc otrzymać ponownie na ten sam nr telefonu sms z hasłami.
aksmodar
Praktykant
Posty: 39
Od: 09 lip 2018, 17:13
Zajmuję się: praca socjalna


Napisano: 20 gru 2018, 14:11

wnioskodawca musi sam skontaktować sie na e-mail [email protected] i opisac zdarzenie i poprosić o ponowne p0rzesłanie linku i smsa
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 20 gru 2018, 14:25

Zgadzam się z mkaz. Tutaj temat został omówiony szerzej, kto w jakiej sprawie powinien kontaktować się z obsługą techniczną system: https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207262633
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x