kdr???????????????????????????????????? - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 29 paź 2018, 10:32

Zamówiłam błędną kartę dużej rodziny miała być do 18 roku życia, a jest bezterminowa ktoś wie co mam zrobić? :(
alexa6604
Praktykant
Posty: 37
Od: 08 sty 2015, 9:39
Zajmuję się:


Napisano: 29 paź 2018, 11:10

Temat poruszany wiele razy, proszę przeczytać sobie poniższą odpowiedź: https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207266510
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 29 paź 2018, 11:16

Witryna jest nieosiągalna
alexa6604
Praktykant
Posty: 37
Od: 08 sty 2015, 9:39
Zajmuję się:

Napisano: 29 paź 2018, 12:03

Tutaj jest pełny link: https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207266510
Ale na wszelki wypadek podam też tekst.

Jeżeli błąd popełniono w jednej z następujących danych to kartę (tradycyjną i elektroniczną) należy ANULOWAĆ: imię pierwsze, imię drugie, nazwisko, data urodzenia, termin ważności, pesel, numer dokumentu tożsamości. Jeżeli błąd popełniono w jednej z poniższych danych to kartę (elektroniczną) należy ZAKTUALIZOWAĆ: numer telefonu, adres e-mail, lista osób uprawnionych do wizualizacji karty. Poniżej znajduje się opis jak dokonać anulowania lub aktualizacji karty w zależności od potrzeby.

Jeżeli kartę chcemy ANULOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Anuluj kartę" z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy następnie znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed złożeniem nowego zamówienie. Anulowanie zawsze dotyczy zarówno karty tradycyjnej i elektronicznej tj. zawsze trzeba anulować obydwie formy jednocześnie.

Jeżeli kartę chcemy ZAKTUALIZOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na nowy numer telefonu. Numer karty i dane na niej zawarte nie ulegną zmianie, aktualizacja nie dotyczy bowiem karty tradycyjnej.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 29 paź 2018, 12:20

Dzięki :).
alexa6604
Praktykant
Posty: 37
Od: 08 sty 2015, 9:39
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x