karty się nie wyświetlają u rodzica - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 07 lis 2018, 17:03

Gdzie można zgłosić problem w stylu: u ojca nie wyświetla się jedna karta dziecka, a u matki jedna karta dziecka i karta ojca.

Pani pytała na help- desku ale powiedzieli że to u nas jest problem, a w wizualizacjach wszystko ok.
smalena
Stażysta
Posty: 121
Od: 17 mar 2017, 12:57
Zajmuję się: ŚR/ŚW/FA


Napisano: 08 lis 2018, 12:10

Trzeba sprawdzić w Zarządzaniu kartami przy karcie dziecka czy wprowadzony został ojciec i matka do wizualizacji karty, a przy karcie ojca czy w wizualizacji wprowadzona jest matka. Jeżeli jest to klient powinien zgłosić problem na adres [email protected] bo będzie to problem po stronie aplikacji a nie systemu czy wprowadzonego wniosku.
nnow
Praktykant
Posty: 15
Od: 24 lut 2017, 12:52
Zajmuję się: kdr

Napisano: 09 lis 2018, 11:17

W wizualizacjach wszysko jest ok, pani zgłaszała problem na heldesk, ale dostała odpowiedź że problem leży po naszej stronie a nie bardzo wiem gdzie
smalena
Stażysta
Posty: 121
Od: 17 mar 2017, 12:57
Zajmuję się: ŚR/ŚW/FA

Napisano: 09 lis 2018, 12:57

Skoro dostali Państwo informację, że karta została zamówiona z niepoprawną listą osób uprawnionych to należy zaktualizować jej dane. W tym celu należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i lista uprawnionych powinna zostać zaktualizowana.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 26 lis 2018, 11:26

niestety wszystko jest wprowadzone poprawnie, a jak wpisuje jeszcze raz to samo to pojawia się komunikat że nic nie zostało zmienione
smalena
Stażysta
Posty: 121
Od: 17 mar 2017, 12:57
Zajmuję się: ŚR/ŚW/FA

Napisano: 26 lis 2018, 11:55

Ogólnie rzecz biorąc dane teleadresowe można modyfikować tylko dla wydanych kart elektronicznych. Na liście uprawnionych można podawać tylko osoby z aktywnymi kartami elektronicznymi. Czy wszystkie osoby mają aktywne karty? Czy udało im się w ogóle zalogować do aplikacji i tylko z listą uprawnionych jest problem?

Jeżeli nie uda się Państwu rozwiązać problemu to urzędnik może skontaktować się z obsługą techniczną SI KDR, a wnioskodawca z obsługą jego aplikacji mKDR.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 27 lis 2018, 11:14

wszystkie osoby mają aktywne karty. Dzieci nie mają swoich telefonów. Część kart wyświetla na telefonie jednego rodzica a część na drugiego
smalena
Stażysta
Posty: 121
Od: 17 mar 2017, 12:57
Zajmuję się: ŚR/ŚW/FA


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x