Trzeba sprawdzić w Zarządzaniu kartami przy karcie dziecka czy wprowadzony został ojciec i matka do wizualizacji karty, a przy karcie ojca czy w wizualizacji wprowadzona jest matka. Jeżeli jest to klient powinien zgłosić problem na adres [email protected] bo będzie to problem po stronie aplikacji a nie systemu czy wprowadzonego wniosku.
Skoro dostali Państwo informację, że karta została zamówiona z niepoprawną listą osób uprawnionych to należy zaktualizować jej dane. W tym celu należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i lista uprawnionych powinna zostać zaktualizowana.
Ogólnie rzecz biorąc dane teleadresowe można modyfikować tylko dla wydanych kart elektronicznych. Na liście uprawnionych można podawać tylko osoby z aktywnymi kartami elektronicznymi. Czy wszystkie osoby mają aktywne karty? Czy udało im się w ogóle zalogować do aplikacji i tylko z listą uprawnionych jest problem?
Jeżeli nie uda się Państwu rozwiązać problemu to urzędnik może skontaktować się z obsługą techniczną SI KDR, a wnioskodawca z obsługą jego aplikacji mKDR.